torsdag 19. januar 2012

Et aldri så lite kupp.....

Torsdag var jeg på Skrot-Tor i Skien.Ikke alltid man er heldig å finne noe der,men denne dagen var min lykkedag der...Jeg fant dette fine gamle fatet først....

Som var like helt og fortsatt i god stand..
Også litt sølv da...litt pussing på denne så blir den så fin..MEN så skjønner dere.. kom jeg over verdens skjønneste "lille"biedermeier sofa..og da var det gjort..(igjen!!!)En helt spesiell sofa til "gibortpris"(1200,-)Den må skifte trekk for det er grønt,men jeg har en plan,he,he.Hentes i morgen,og i løpet av helgen skal dere få se vidunderet mitt:)
Et lite glimt fra en dekorasjon i Skien sentrum.Helt hærlig!!en sånn skal jeg ha til neste år..
Takker Bentemor for en nydelig inspirerende kosetur ,heldig er jeg som har en venn som deg.Ønsker dere alle en riktig så god helg,vi ses nok snart ..i en liten grønn sofa..:))Can`t wait altså!!

1 kommentar:

  1. Åååhhh gleder meg til å se :)

    Sees i bhg i morgen :)

    Klem klem

    SvarSlett