lørdag 28. januar 2012

Nyanser av blått,grått og hvitt

Et vattert blått teppe har funnet veien til soverommet...

Denne blåfargen og grått,det er ikke feil..i mine øyne:)





Her inne er lyset helt fantastisk på denne tiden av dagen, angrer ikke på at tak og vegger ble malt likt i "chi".Det "løftet"virkelig opp rommet.

En liten herlig blanding,kurv og tekstiler(kurv og teppe er fra Home & Cottage)Puten er arvegods fra oldemor .....Dette kjenner jeg at jeg blir glad av å se på.Fin fin lørdag alle sammen:)Klem Vibeke

4 kommentarer:

  1. Hyggelige og stemningsfulde billeder :) det ser rigtigfint ud i dit soveværelse, Vibeke
    Knus Jeanett

    SvarSlett
  2. Takk takk snille deg:)Ja jeg koser meg der inne etter vi pusset opp det.Før var det nemlig det verste rommet i huset....Så jeg gleder meg virkelig over det nå:)Fortsatt riktig go helg,knus tilbake:)))

    SvarSlett
  3. Herlege fargar og tekstilar.
    Du har god smak !

    Ha ein fin laurdagskveld !

    helsing Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Det var fine bilder! Helt enig i at fargene matcha veldig bra :)

    SvarSlett