søndag 8. januar 2012

Lyst ,hvitt,rent og pent!!

Noen husker kansje at jeg malte kjøkkenbenken vår i fjor..Det tok litt tid å venne seg til den må jeg si.Men vet du,nå er jeg bare så fornøyd og det beste er at den er veldig slitesterk,så den tåler det meste.


Noe gamle og noen nyinnkjøpte kopphåndkler har også fått plss på benken.


Og dette skjønne håndkle fikk jeg av en god venn like før jul.Nesten for fint til å bruke vettu...så det kommer nok til å trone på toppen ,også får vi bruke de underste...hi,hi...


Veldig behagelig og rent med hvitt og grått...og inn i stua har et lite innslag av pasteller meldt seg....



De skjønneste roser har tatt plass i stua,hva en bukett kan gjøre...



Også så deilig med litt lys....

 Disse kvistene som jeg har laget en krans av,har fulgt meg siden i høst.De er ganske så myke ,så de kan formes lett."Røffer"denne oppsatsen litt opp også synes jeg:)Et stort JA!!! fra meg når det gjelder naturmatriale.Enda kjekkere er at det finnes rett utenfor døra di.

            Desverre blir det en "host,snufs og feberklem" herfra i dag...
     men i morgen er en ny dag og da er jeg nok mye bedre:)

3 kommentarer:

  1. For noen nydelige roser, ja det er helt utrolig hva en blomsterbukett kan "gjøre" i et rom. Er så flott det skapet ditt. God bedring. Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Så fint det er hos deg Vibeke! Nydelige bilder! Likte veldig godt mixen av de fine kopphåndklærne og DEN flotte rosebuketten!
    Ha en fortsatt fin dag og god bedring!
    Klem fra Berit

    SvarSlett
  3. Hei jenter:)Takk for veldig koslige tilbakemedlinger:)Desverre fortsatt tufs,og MYE sofaligging er det fortsatt...Svært svært sjelden jeg får til det,med min utålmodige,"altidnoepågang"kropp...men det er tydlig at her nytter ikke annet for tiden.Vi håper fortsatt på en bedre dag i morgen:)Klem til dere Berit og Nina:)

    SvarSlett