onsdag 4. januar 2012

STARS & STRIPES

Jeg sier bare "heng med folkens!!"I dag har jeg hatt "Stars & Stripes"shoot!!
Striper og stjerner er tema i denne stuekroken for tiden....Sjekk tulipanbuketten,ganske "vill",men vakker fordet..

Stolen er kjøpt hos en brukhandler,før jul.Trekket var stripete fra før av,men eggeskalfarget i treverk.Så en omgang med "chi"maling og den ble nydelig!(synes jeg da...)

Stjernebildene har fulgt meg lenge nå,og de har ligget tilsalgs på flere utstillinger.Men de funker så fint hos meg nå,så nå tror jeg jammen jeg beholder de.


Gamle og nye lysestaker om hverandre.


Puten er fra Home & Cottage"
"Stars & stripes" her også....



Etter å ha kost meg inne litt i dag,blir det nå TUR på Nuremann og meg.En hærlig frisk og blåsete dag har vi i dag.Måtte dere også ha en frisk og opplagt dag!KLEM V

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar