søndag 29. januar 2012

Personlige bilder

I helgen har jeg tatt fatt på et bilde jeg lenge har gått å fundert på...Jeg fikk disse skjønne bildene av mor til disse jentene som dere ser(som nå er ungdommer..:)og resten var opp til meg.Da må man fundere litt...


Jeg elsker jo å jobbe med ulike strukturer for å få frem litt forskjellig liv i bildene.


Dette ville også mamman ha med...Nydelig dikt relatert til bildene av hennes fine jenter,synes jeg.
Vi har gjort litt annet også:)))



I dag venter vi besøk og jeg har bakt boller,kanelstenger,snurreboller og kringle...ALT dette ut av samme deig.I morgen får du oppskriften!!Her må alle nærmest sitte på hendene sine, for ikke å spise opp alt før gjestene kommer.Gjærbakst er vel noe av det beste jeg kan få..:) Håper dere alle har en fortsatt god søndag,vi ses! Klem Vibeke

3 kommentarer:

  1. Vakre bilder :)
    Ha en fin kveld videre. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Hei:)Tusen takk,fortsatt riktig så god kveld til deg også:))

      Slett
  2. Flotte bilder! Helt enig med deg om gjerbakst, det er fantastisk :)

    SvarSlett