onsdag 25. januar 2012

En yndig liten perleblomst....

Jeg har lenge gått å ventet på at perleblomstene skulle komme i butikken..Jeg bare synes de er såå søte og bringer en følelse av vår..






Fatet er fra Hannas Skafferi og krukken er fra Kremmerhuset.En av min absolutt favoritt ting dette.Går rundt med en liten drøm om å lage egene keramikkartikler selv jeg....har en haug med skisser liggende på hvordan det skal se ut tilogmed...Vi får vel se å få gjort noe med den drømmen vel:)....Go,go onsdag folkens!Klem Vibeke

12 kommentarer:

  1. Ja,disse er bare så VÅR,helt enig med deg !! Og vet du hva,de finnes nå i rosa....det leste jeg,men jeg har ikke funnet dem live.... :) Men jakte ,ja det må jeg !!!! De må jo bare være nydelige.......dus,dus rosa.......mmmmmm.... :)Nydelig keramikk du har.........og jammen spennende med egne skisser !!!! Kos deg videre :)

    SvarSlett
    Svar
    1. ÅÅ råååsa!! de må jeg også jakte på...tror DET bli nydelig ja:)

      Slett
  2. Nydelig, Vibeke!!! :) Fus til å stå først på bestillingslisten hvis du skal lage dine egne keramikkartikler ;-) Flinka! Klem, Marte

    SvarSlett
    Svar
    1. Klart du må være fus Marthe,skal vise deg noen skisser når du kommer på besøk snart jeg,sammen kan vi jo kansje "drodle"noen ideer sammen:)))Klem tilbake!

      Slett
  3. Åhhh så flotte og søte blomster. Flott krukke du har dem i. Nydelige bilder.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Nina,håper du har noen fine vinterdager:))

      Slett
  4. Ja de er å fine, jeg er også vild med den hvide du har valgt, jeg må også have fat i nogle af dem :)
    Også sødt som du har sat dem
    God aften jeanett

    SvarSlett
  5. Tusen takk Jeanett:)Forsatt god kveld til deg også:)

    SvarSlett
  6. Hei! så utrolig fine bilder du legger ut her Vibeke. Likte utolig godt den sofaen. Håper alt står bra til med deg. Skal følge med på bloggen din for den er utrolig fin. Hilsen Marianne Fehn

    SvarSlett
  7. Å så koslig å høre fra deg Marianne:))Og faktisk litt rart... for jeg har tenkt på deg i det siste om hvordan du har det og det fantastiske stedet deres.Har dere flyttet inn nå tro??For da får du nok snart besøk igjen:)))klem

    SvarSlett