fredag 27. januar 2012

Zink IT....

Så var det helg igjen,fantastisk med fredag.Etter min mening er det den beste dagen i uka.Akuratt nå har jeg vært ute å fyllt opp seks kopper store kakaokopper(med krem ...det er jo fredag:))til en gjeng som er ute å aker i bakken utenfor her.Hærlig er det når du ser de kooooser seg med den flotte vinteren vi nå har fått her.

Som dere ser er jeg glad i zink..her er en liten samling lysestaker.


Disse klarte jeg ikke å gå forbi her om dagen...har jo egentlig nok lysestaker...Sammen med puselabber ,lerkekongler og en kvistkvastkrans står en liten samling å lyser opp fredagskvelden min,håper den lyser opp din litt også.Klem Vibeke



4 kommentarer:

  1. Åååhhhhh,nydelige stemningsbilder fra deg,som vanlig !!!! Har jo sink-mani jeg,så disse lysholderne hadde aldri fått stått igjen i butikken,nei.....så søte med hullmønstrene !!! Snill er du,som spanderer kakao på gjengen....det setter de nok pris på :) nesten ikke snø,her hos oss,men isende kalldt.....brrrr.......her står tøfflene klare ved døra,jeg går ikke en meter,uten.....nesten så jeg ligger i dem,også......hihiii :) Kos deg masse,og ha en finfin helg......

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for nok en nydelig tilbakemelding fra deg <3 Skulle sendt deg litt snø herfra da,for her er det nok nå....Men sååååå vakkert:))Ja du kan tro kakaon falt i smak...jeg har god trening på det etter 20 år i barnehage.Det har blitt lagd ENDEL kakao på de åra ja:))))Ha en strålende dag!I dag kjenner jeg kroppen er klar for noen kreative utbrudd,vi får vel se hva det kan by på..hi,hi..KLEM

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Wenn Sie in Deutschland leben und hier nach guten Online-Spielautomaten suchen, dann empfehle ich Ihnen diese Seite mit slots deutsch echtgeld: https://echtgeldspielautomaten.club/ sie wird die beste Wahl sein! Dank dieser Seite werden Sie Ihr Kapital vervielfachen! Viel Glück für Sie Freunde!!!

    SvarSlett