fredag 27. januar 2012

Zink IT....

Så var det helg igjen,fantastisk med fredag.Etter min mening er det den beste dagen i uka.Akuratt nå har jeg vært ute å fyllt opp seks kopper store kakaokopper(med krem ...det er jo fredag:))til en gjeng som er ute å aker i bakken utenfor her.Hærlig er det når du ser de kooooser seg med den flotte vinteren vi nå har fått her.

Som dere ser er jeg glad i zink..her er en liten samling lysestaker.


Disse klarte jeg ikke å gå forbi her om dagen...har jo egentlig nok lysestaker...Sammen med puselabber ,lerkekongler og en kvistkvastkrans står en liten samling å lyser opp fredagskvelden min,håper den lyser opp din litt også.Klem Vibeke



2 kommentarer:

  1. Åååhhhhh,nydelige stemningsbilder fra deg,som vanlig !!!! Har jo sink-mani jeg,så disse lysholderne hadde aldri fått stått igjen i butikken,nei.....så søte med hullmønstrene !!! Snill er du,som spanderer kakao på gjengen....det setter de nok pris på :) nesten ikke snø,her hos oss,men isende kalldt.....brrrr.......her står tøfflene klare ved døra,jeg går ikke en meter,uten.....nesten så jeg ligger i dem,også......hihiii :) Kos deg masse,og ha en finfin helg......

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for nok en nydelig tilbakemelding fra deg <3 Skulle sendt deg litt snø herfra da,for her er det nok nå....Men sååååå vakkert:))Ja du kan tro kakaon falt i smak...jeg har god trening på det etter 20 år i barnehage.Det har blitt lagd ENDEL kakao på de åra ja:))))Ha en strålende dag!I dag kjenner jeg kroppen er klar for noen kreative utbrudd,vi får vel se hva det kan by på..hi,hi..KLEM

      Slett