lørdag 14. januar 2012

Naturlig & brunt

Bli med på en photoshoot inspirert......
ja, hva var det jeg ble inspirert av igjen...? Det begynte med et håndlaget papir..hvertfall...


og disse gamle arvede stolene...

Og da bare kom alt det andre av seg selv...jeg ville ha en en litt røff,brun,beige stil, med innslag av naturen.


Riv i litt gråpapir,papp,og litt mønstrete papir.Lim lag på lag,og du får et "røfft",tøfft &søtt kort.


linpute fra Home & Cottage

Dette er hva kundene vil møte hos meg nå fremover.Ganske så anderledes fra jul,med alle de fargerike bildene der inne.(selfølgelig er det fargerike bilder på en annen vegg der inne...vi må jo ha det)

Alt begynte altså med et stykke papir.....


Håper dere har kost dere litt med dagens photoshoot,det gjorde hvertfall jeg....men nå elsker jo jeg sånt.Tenkte det var noen nå som tenkte:"Hæ! BRUNT hos Vibeke"...jada, jeg er rimelig overrasket over dette selv...
Sånn går det når kreativiteten har ligget i dvale en uke...Hærlig å våkne opp å kjenne "livet" i seg igjen:)))Hæærlig lørdag til alle dere som er innom,DET gir inspirasjon det! Klem fra Vibeke

7 kommentarer:

  1. Det var skikkelig fint! :) blir inspirert!

    SvarSlett
  2. HERLIGE BILDER !!!!!!!!!!! Jeg elsker jo brunt,så dette gikk rett hjem hos meg :) Og du er SÅ innmari flink til å sette sammen ting !!!! Flink er du !!!! God helg videre,godt formen er bedre !!!!! Klemmer fra Bodø.

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder med så mange flotte detaljer!!!! Likte veldig godt bildet på veggen. Hadde den teksten på russekortet mitt for hundre år siden, men den er jo fortsatt aktuell *smile*

    SvarSlett
    Svar
    1. Den teksten er veldig populær ,og mange bestiller den på bildene sine.Synes den er så fin:)Da var du VELDIG tidlig ute med slike fine ord du da:)Kansje du har flere?

      Slett
  4. Du er utrolig flink til å skape det fint rundt deg) Jeg er imponert:) God helg!

    SvarSlett
  5. Fantastiske tilbakemeldinger jenter:))Dere gjør meg sååå glad og takknemlig.Klem vibeke.

    SvarSlett