onsdag 25. januar 2012

Rent og pent på badet..

Etter at dette nattbordet flyttet inn på badet,finner jeg meg stadig i å ville pynte opp der inne....



Masse gode såper som dufter helt skjønt og rene hvite håndkler,ja mere skal ikke til....



Etter mange år på let etter rett belysning på badet,fant jeg endelig denne søte fra Nordal.

Hvitt på hvitt,ja sånn er det her også."skurrer"for meg hvis det sniker seg inn ett farget håndkle....(jeg vet det....jeg ekke helt go...:))Kassen som jeg oppbevarer håndklene i var opprinneling i alle regnbuens farger,så den malte jeg hvit med god samvittighet:))Ha en strålende dag der ute alle og enhver! I dag sender jeg dere et smakfullt bilde med en smakfull tekst....
"Vennskap er som en kopp sjokolade,det gjør deg varm tvers igjennom"

4 kommentarer:

  1. Det ser rigtig fint ud og der må da også gerne være pænt på badeværelset :) det kan nogle gange være svært at "skjule" alle de ting, man nu engang skal bruge og så det heller ikke bliver vildt besværligt at finde frem og rydde væk igen, så de hvide trækasser til håndklæderne, ser godt ud.
    God dag Vibeke
    Knus jeanett

    SvarSlett
    Svar
    1. Hyggelig å høre fra deg jeanett:)Snart er det helg,juhuuu:))))Riktig god helg til deg:)

      Slett
  2. Så fint du har pyntet. Ingenting er som et delikat baderom! Vi har et fint og stort bad, men nå om vinteren ligger ungenes yttertøy strødd der til tørking på varmegulvet... Sånn er det når man har unger og dårlig plass:/
    Klem fra Berit
    (ps. måtte logge ut for å logge inn igjen og da fungerte det endelig å legge inn kommentar!)

    SvarSlett
  3. Godt å høre fra deg :)Så bra du fant ut av det:))Justerte teksten litt jeg,takk for tilbakemeldingen:)Snart helg,det skal bli godt det,Ønsker deg en fin fin helg:)

    SvarSlett