fredag 13. januar 2012

Velkommen helg

Vi har jammen fått et hærlig lys inn på soverommet nå. Etter alt ble malt likt,tak og vegger i "Chi" før jul.Fra å være det styggeste rommet i huset er det nå blitt min lille perle..(ja mannen er fornøyd han og altså..men han er bare ikke så opptatt av det,som MEG..(noen som kjenner seg igjen??)

Og disse herlige perleblomstene står her å strutter,snart skimter man de skjønne blå perleblomst knuppene.Men sin fantastiske form og FARGE!!

Disse er jeg virkelig glad i,(noe dere sikkert vil skjønne ettrhvert her på bloggen..)og potteskjulerne er fra IKEA.

Fantastisk er det nå å ha et lyst og luftig soverom. Og jeg finner meg stadig i å ville pynte litt der inne. Sånn er det med meg,er jeg i et rom som appelerer til meg ,har jeg også lyst til å være kreativ der også.
Måtte dere alle der ute ha en strålene helg!!Jeg står nærmest med åpne armer og roper "KOM"!!, etter en laaang uke med bihulebetennelse og influsena. NÅ vil jeg ha formen tilbake igjen,så denne helga har jeg virkelig stor tro på.
Ennå en liten bortgjemt skatt jeg fant, en liten mugge fra Porsgrunn Porselen.Klem Vibeke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar