søndag 15. januar 2012

Naturlig & brunt del 2..

Ble jo så mange bilder i går,at det ble vanskelig å velge.Derfor kommer del 2 i dag.Kansje ikke så veldig oppfinnsomt men....Nederst byr jeg på vakkert,vakkert papir,bare gled deg!



En nydelig tekst jeg bruker ofte .
Sjekk dette papiret her! Det er håndlaget.Og er en DRØM av et papir.Jeg sto omtrent med tårer i øya når jeg fant dette på "Paperchase"i London. Alle papirene jeg kjøper liker jeg å ha fremme,slik at de kan stå å inspirere.Og av dette VET jeg det skal bli et hærlig bilde av.....Må bare gjøre unna noen bestillinger først.

Drøm deg litt vekk du også......God søndag,klem Vibeke

2 kommentarer:

  1. Flotte bilder,her var det mye å drømme seg vekk i ☺
    Koslig blogg,her titter jeg innom igjen ☺
    -Beate-

    SvarSlett
  2. Så hyggelig tilbakemelding og masse velkommen:))Klem Vibeke

    SvarSlett