tirsdag 9. juni 2015

Blomster høytid !

Det er "høytid" for blomster fotografering her for tiden....ikke vanskelig å se at jeg er BEGEISTRET :) Med blomster kjenner jeg meg kreativ ved å leke meg med både farge og struktur i blomstene jeg omgir meg med...ja jeg blir aldri lei :) Etter at jeg begynte å blogge har jeg fått kontakt med de herligste mennesker..og alle er spredd over hele verden :)  Et vakkert menneske er Linda med bloggen http://itsy-bits-and-pieces.blogspot.no/. Hun sendte meg en vakker pakke med skjønne ting hun tenkte jeg ville ha glede av å bruke i bildene mine. Å snakk om å treffe meg midt i hjertet...det hele var så vakkert og omtanken hun hadde for meg var helt rørende. I dag viser jeg noen av gobitene hun sendte meg i selskap med de vakreste blomster:) 



En vakker falmet nellik med hundekjeks funnet på lokale trakter ved sjøen. Den vakre lille duken er en gave fra Linda :)



Bingokortene er også fra den vakre pakken jeg fikk tilsendt. Herlige i sin gamle patina !







Kjære tiiid fikk problemer ved å sile ut bilder her.....dette MÅTTE bare bli et innlegg med masse bilder...det så jeg med engang jeg var ferdig med å fotografere,hi,hi.
 Takker Linda igjen for de vakre tingene som gjorde meg så glad. Ting som helt sikkert vil dukke opp i flere bilder her inne etter hvert.

                                            KLEMMER VIBEKE

6 kommentarer:

  1. Hvor vakkert , Vibeke ! Du er så snill , min venn !

    SvarSlett
  2. Linda is a sweetheart, Vibeke :) Your photos are always SO lovely.

    SvarSlett
  3. Sukk!!! SÅ vakkert så vakkert,helt perfekt alt sammen !!! Måtte nesten le for jeg leste at du hadde begrensninger i stedet for begeistret!!!! For du MÅ IKKE begrense deg når det gjelder bilder denne tiden altså,du er født til dette flinka!
    Toveklem .)

    SvarSlett
  4. So beautiful again!
    I love especially those 'vintage' colour carnations!
    Have a lovely day!

    SvarSlett
  5. Galet vackert igen...en sann njutning att kika in till dig, alltid lika vackra bilder!
    Varm kram,
    Titti

    SvarSlett
  6. Hi, I only know English..But what color is that Carnation? I love all your pictures on you blog.

    SvarSlett