lørdag 29. august 2015

Ny skatt i høstlig drakt !

Hei alle sammen ! Så kommer et nytt litt høstlig innlegg her på Vibeke Design ! En deilig tid i møte nå dere :)

I dag viser jeg litt bilder innvendig fra vårt lille hus som begynner å dra seg mot slutten...Ikke fullt så mye igjen nå før jeg kan begynne på male jobben....heldigvis :))))



 Forrige helg fant jeg dette vakre gamle bordet som skal pryde orangeriet etter hvert. Vi er kjempe fornøyd og at det har en naturlig patina gleder oss ekstra mye :)

 På dette bordet skal det nok skje mye kreativt i tiden fremover....og i dag har jeg pyntet det i en høstlig drakt :)




 En liten detalj vi skal ordne på er den lille delen hjelper å holde bordet sammen. Den er av nyere dato og den må vi prøve å gi samme patina som bordet etter hvert . Fikk et tips om å smøre den inn med litt sølevann faktisk...det skal jammen prøves :)




 Kroken her ved orangeriet blir nok en ny favorittplass i hagen. Her satt vi aldri før men nå har det blitt en lun og koselig krok :) Gleder meg til neste sommer hvor vi da kan ta den i bruk for alvor :)

 Så ønsker vi velkommen inn i vårt orangeri....på dette stadiet :) Panel er i ferd med å settes opp og bare venter på at jeg skal komme å male den med hvit chi !!! Som dere ser er veggene fullt isolert så høst og vinterdager kan tilbringes her inne med litt varme :)
 Ja dette huset ble så mye mer enn vi hadde planlagt....men de beslutningene og endringene vi har tatt underveis er jeg veldig glad for i dag :)
 Neste gang vi titter inn..... satser vi på at alt er dekket og malt....:)
                                     Vakre (tidlig) høstdager ønsker jeg dere alle !

                                                    KLEM VIBEKE

13 kommentarer:

  1. Dine høst dekorasjoner er så pen, Vibeke ... og jeg elsker den nye tabellen . Det lille huset kommer til å bli fantastisk!

    SvarSlett
  2. Åååå så vakker,
    Jeg blor målløs av dine bilder, så vakre :)

    SvarSlett
  3. Your Autumn decor is swoon worthy. I just always enjoy your beautiful pictures.
    Kris

    SvarSlett
  4. Such beauty! Love the colors!!!

    SvarSlett
  5. Sitter bare og "ååååååh´er" jeg Vibeke! Alt er bare nydelig,for noen farger,for noen bilder.
    TOveklem .)

    SvarSlett
  6. Kom akkurat over denne nydelige bloggen din:) for en inspirasjonskilde..!!
    Gleder meg til å lese vidre på eldre poster:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei hei :) Så hyggelig du finner inspirasjon her hos meg :) Så du spurte om jeg hadde malt kjøkkenbenken og ja det har jeg...opptil flere ganger :) Husker dessverre ikke hva jeg har brukt men snart skal den males igjen så da kan du få vite hva jeg bruker. Den må ofte vedlikeholdes og med årene har det begynt å flasse av spesielt rundt vasken. Vi får snart ta en beslutning på om vi skal fortsette eller kjøpe ny benkeplate. Klem

      Slett
  7. Jeg blir helt målløs av dine bilder! Nydelige høstbilder :) Du kan virkelig dette med å sette sammen komposisjoner. Stemning i hvert bilde.

    Ha en god siste dag i august :)

    SvarSlett
  8. Ja som vanligt inspirerar dina bilder! Otroligt vackert allting och färgerna - magiska!
    Kram till dig,
    Titti

    SvarSlett
  9. Как всегда очень красиво!

    SvarSlett
  10. Særlig magisk er billedet med sommerfuglen og dit rønnebær-hjerte. Tak for synet!
    Lene

    SvarSlett
  11. Gratulerer så mye med orangeriet, det kommer til å bli utrolig lekkert!! Herfra kommer vi garantert også til å se masse skjønne bilder og interiør. Kjempeflink er du, Vibeke!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  12. muy hermoso todo como siempre me encanta lo simple y tu buen gusto en todo lo que haces :) nelly

    SvarSlett