søndag 6. desember 2015

JUL i hver en krok !

Det JULES i hver en krok her hos oss nå . Og orangeriet er ferdigpyntet med et stort juletre(nesten heeelt til taket ..:) Er så god stemning der inne og jeg har kost meg i flere timer med pynting og julemusikk der inne i dag :) Velkommen for en titt i hver en krok i dag !
 Se! nesten helt til taket går treet vi har funnet som til og med har kongler :) Må bare smile av det rustikke treet som har fått små røde kuler . Er så koselig å titte inn når mørket faller på ...for der står juletreet å skinner :) Huset blir tatt mye i bruk nå på kveldene både av døtrene mine og meg( selvfølgelig... ) Ekstra gøy er det jo at jentene våre liker å invitere venner å hygge seg der inne. Om ikke  lenge skal det samles en gjeng med "Ugly Christmas sweather" kveld her inne...skal se om jeg får snike til meg bilde,ho,ho :)
 Elsker den rustikke julen.....men det finnes også sarte hvite og grønne hjørner her inne...

 Herlige kongler både på treet og i lyskronen !
De gamle skøytene er fra en bruktbutikk og nye strømper fra svigermor :) En herlig mix her altså !
 En gren er blitt hengt over vinduene og fra denne henger det lykter ,stjerner og pepperkaker...blir litt magisk stemning når mørket faller på.
 Pepperkakehus er blitt produsert denne uken og her ser dere et lite kopi av orangeriet :))) Så moro å lage og tenk....i år gikk alt smertefritt...ingen knekte vegger og ingen store brannsår :)



 I stua sniker det seg også inn litt jul ,både i tekstiler og litt annet....


 En tavle er kommet opp og jeg blitt inspirert av Pinterest....Mange slike tavler dukker opp og jeg gjør det på min måte :)



                        Fine ,gode , stemningsfulle desember dager alle sammen!

                                KLEM VIBEKE

13 kommentarer:

  1. Good morning from Canada! WOW is all I can say, these photos have given me more inspiration than you can imagine..thank you!!! All the best,Chrissy

    SvarSlett
  2. Så mye koselig julestemning! Jeg blir bare helt matt. Og veldig mange fine detaljer og ideer. Du er så inspirerende. Tusen takk! Hilsen Berit.

    SvarSlett
  3. Oh mine, I love this style, so close to nature. Skates and christmas socks are fun and very decorative, love it!

    SvarSlett
  4. Traumhaft schöne Weihnachtsdeko....Du hast so ein schönes Heim....Ich bin begeistert...
    Ganz liebe Grüße
    Annett

    SvarSlett
  5. Vakkert, vakkert...elsker ALT!! Kjempekoselige putertrekk i sofaen! Ha en fin førjulstid, Vibeke!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  6. Det ER deg og Ernst! (som sagt). Delt førsteplass. Tenkte på deg da jeg så ham sitte i sitt lille lysthus, med hunden og fin dekorasjon på bordet - en avlang "kasse" med røde epler og hvite lys <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjæreste gode Unni <3 Tusen takk f FOR en slik sammenligning....selv om jeg ikke føler meg helt der...Men jeg "skjønner "godt hans innredningstil" den føler jeg meg svært godt hjemme i :) Gode fine desember dager kjære deg !Varm klem Vibeke

      Slett
  7. Når man ser på bildene dine, så er det nesten som å reise i en annen tid.
    Så fantastisk nydelig det er inne i orangeriet.
    Håper jeg kan pynte inne i vår til neste jul.
    Vinduer og dører står klart, bare byggingen som gjennstår.
    Må le litt når jeg ser noen nevner Ernst her.
    For da jeg så bildene tenkte jeg dette er så Ernst, hærlig.
    Gleder meg til flere hærlige bilder fra deg fremover.

    Ønsker deg en fortsatt nydelig advent.

    SvarSlett
    Svar
    1. Å så fine tilbakemeldinger fra deg, tusen takk ! Ja å pynte i et orangeri er bare den drøm, lykke til ! Klem

      Slett
  8. Du tilbringer mye tid her ja.Ja jeg tror egentlig jeg hadde flyttet inn jeg!Helt nydleig,så temoningsfullt og fint!Du altså :))))
    Toveklem .)

    SvarSlett
  9. God jul :-)

    Ville bare takke for alle gode tips og ideer jeg har fått fra bloggen din i 2015. Gleder meg til alt den nye du kommer med i 2016 :-)

    Ta gjerne en tur innom min blogg en gang ;-)

    God jul og godt nytt år :-)

    SvarSlett
  10. Haloo pak^^

    Kami dari SENTANAPOKER ingin menawarkan pak^^

    Untuk saat ini kami menerima Deposit Melalui Pulsa ya pak.

    *untuk minimal deposit 10ribu
    *untuk minimal Withdraw 25ribu

    *untuk deposit pulsa kami menerima provider
    -XL
    -Telkomsel


    untuk bonus yang kami miliki kami memiliki
    *bonus cashback 0,5%
    *bunus refferal 20%
    *bonus gebiar bulanan (N-max,samsung Note 10+,Iphone xr 64G,camera go pro 7hero,Apple airpods 2 ,dan freechips)

    Daftar Langsung Di:

    SENTANAPOKER

    Kontak Kami;

    WA : +855 9647 76509
    Line : SentanaPoker
    Wechat : SentanaPokerLivechat Sentanapoker

    Proses deposit dan withdraw tercepat bisa anda rasakan jika bermain di Sentanapoker. So… ? tunggu apa lagi ? Mari bergabung dengan kami. Pelayanan CS yang ramah dan Proffesional dan pastinya sangat aman juga bisa anda dapatkan di Sentanapoker.

    SvarSlett