Så har Nure fått sitt julebad og gjort seg klar for å snuse litt på pakkene :) Han eeeeelsker pakker og blir helt vill når en pakke skal pakkes opp....så dere kan bare tenke dere hvor sliten han er blir utover julekvelden:) I år går julen i rødt her i hjemmet og i år har til og med juletreet blitt pyntet i rødt :)
Elsker å skrive julekort og" til og fra" lapper med gode tusjer...Da koooser jeg meg :)
I orangeriet koser jeg med å lage mer jul...og i år har det dukket opp en søt gammel juletrefot. Den brukes som lysestake i år.
Skikkelig fin og denne fant vi på en låve i Østfold for noen år tilbake.
Denne lystaken har jeg hentet ned fra loftet og jeg har ikke hatt den fremme på mange,mange år...Men nå har jeg stor glede av den i orangeriet.
Røse detaljer på plass i stua....nå er det snart JUL.
Snart gjenstår det bare å si GLEDELIG JUL alle sammen........
ikke lenge igjen nå.......KLEM VIBEKE
Elsker å skrive julekort og" til og fra" lapper med gode tusjer...Da koooser jeg meg :)
Skikkelig fin og denne fant vi på en låve i Østfold for noen år tilbake.
Er så glad i den
gamle skuffen med delte rom....:)
Denne lystaken har jeg hentet ned fra loftet og jeg har ikke hatt den fremme på mange,mange år...Men nå har jeg stor glede av den i orangeriet.
Røse detaljer på plass i stua....nå er det snart JUL.
Merry christmas for you and your family. I love your photos.
SvarSlettHugs from austria
Kuni
Önskar dig en riktigt fin och bra JUL och Ett Gott Nytt År. Ser fram mot att få se dina inlägg nästa år med.
SvarSlettHa det gott och stressa inte det blir ju jul i alla fall
Kram Meta
Hyvää Joulua!
SvarSlettSinulla on niin kaunis blogi & kauniita kuvia :)
Beautiful! Jeg elsker innredning og alle dine ideer!
SvarSlettBeautiful!!!
SvarSlettMerry Christmas, i pinned because i love the way you decorate. So easy and simple, beautiful <3
SvarSlettSå utrolig koselig julestemning du har på bloggen din. Jeg har ikke vært her før tror jeg.
SvarSlettGod jul til deg.
Vibeke, gledelig Jul to you tooooooo!
SvarSlettHolyday-greetings from Méa :))
Nydelige bilder og deilig julestemning! Inspirerende! Riktig god jul.
SvarSlettDitt hjem er så festlig og vakkert dekorert i rødt, Vibeke ! Nure er så søt! Din håndskrift er virkelig herlig ! Jeg ønsker deg en riktig god jul !
SvarSlettI really like it ...a traditional christmas tree ! So nice. Christine
SvarSletta beautiful blog ~ a place I love to come and visit!
SvarSlettThank you for sharing your home with us Vibeke!
Skvělý blog i inspirace.Děkují!Krásné dny budoucí přeje Marie, Česká republika
SvarSlett