tirsdag 21. januar 2014

Grønt i hjørnet!

Nei nå MÅTTE jeg bare ha litt grønt på kjøkkenet !

Derfor spanderte jeg på meg noen herlige GRØNNE velduftende urter i dag !Alt stående oppi den gamle skjønne patinerte skuffen....:) I en fantastisk grønntone den også !
Skuffen fant jeg (igjen)... hos min gode nabo i hans lille skattehule,he,he...Kjekt med sånne naboer:))Den har vært brukt til masse rart og i dag fikk den selskap av urter:)

Den gamle franske kannen er fra Tre Engler og fatet bak her er fra Gammel Kjærlighet.
Den gamle rustikke vekten er et funn på Skrot Tor . Kan tro jeg ble glad når jeg fant den :)
Til helgen venter nye skattejakter....det er nemlig Brukt og Antikkmesse her i Porsgrunn...Her finner jeg ALLTID noe og gleder meg stort allerede :) Fortsatt god uke alle sammen !

                     KLEM VIBEKE

9 kommentarer:

  1. Å det er så grønt og skjønt hos deg at jeg blir helt " månebedotten" her jeg sitter;)))
    Så herlig og vårlig.....vakkert IGJEN!
    God klem fra Bergen i kveld;)

    SvarSlett
  2. Herlig, deilig og vårlig oppmuntring.........
    Klem fra meg, ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Hej !

    Så fint !
    Vilka vackra bilder .
    Ha en fin vecka !

    Kram

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder! En gammel skuff skaper stemning sammen med de grønne plantene. Den rustikke vekten har jeg akkurat maken til, kjøpte den på antikk-marked for 400 kr :) Veldig glad i den!

    SvarSlett
  5. So pretty! Makes me think of spring! A charming grouping of vintage items that is oh so pretty. I envy your talent in bringing such unrelated items together to make such a wonderful display.

    SvarSlett
  6. Love it!........Such lovely atmosphere......
    Spring feeling.

    Fine evening

    SvarSlett
  7. Så friskt og herlig! Jeg elsker grønne krydderurter på benken :o) Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  8. Precoioso me encanta. Ha estado un regalo el visitar tu bloc, te invito visitar el mio y si te gusta espero que te hagas seguidora.
    Elracodeldetall.blogspot.com

    SvarSlett
  9. Høres ut som du kommer til å få en fantastisk fin helg! :)

    SvarSlett