søndag 26. januar 2014

Med et lite smil om munnen...

Kan man se tilbake på en helg full av inspirasjon og skattejakter som har vært meget heldige :)
Jeg drar ofte på brukt og antikkmesser uten å vite helt hva jeg er ute etter...jeg begynner jo å få litt av hvert her hjemme så man er kanskje litt mere kresen nå...Men denne gangen fant jeg en gammel sinkbalje i en litt mindre størrelse,som gjør seg veldig fint på en sjenk eller stol som vist her :)
En virkelig søt sak som sikkert blir ofte å se her :)


Gamle putevar med monogram er jeg svært svak for...og kom selfølgelig over noen som fikk bli med hjem.
Å jeg elsker bare løker på denne måten, så dekorative og rustikke på samme gang.
 Et danskt vakkert fat ble også med hjem,kjente jeg likte fragenyansen og den enkle dekoren....selv om jeg egentlig har NOK av slike nå.....
Blått og grønt på kjøkkenet nå i stentøy og tekstiler..







Flere skatter blir å se i kommende uke og det er fortsatt skatter i herlig BLÅ kan jeg love :)

Ønsker alle en strålende ny uke !KLEM VIBEKE

17 kommentarer:

  1. Å jeg blir GLAD av å se at det spirer og gror......å så nydelige tulipaner ;))))
    Lyst og lett hos deg.....oser at våren snart står for døren og DET liker vi min venn!
    Hjertelig tillykke med 19 års dagen i huset......å tenker dere koser dere ja!
    En flott ny uke ønskes deg vakre.

    GOD klem.

    SvarSlett
  2. Wow! Love!
    Beautiful photo.Greetings from Poland :)

    SvarSlett
  3. Sukk, sukk....;)
    Vakkert;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  4. I like it all so much...your Blog is a great inspiration for me.

    Take care...I'm looking forward to your next posts.

    Yours Jutta

    SvarSlett
  5. Sååå vakre bilder, fikk litt vårfølelse :-)
    Elsket fatet du hadde fått tak i (kan aldri få nok fat når en finner slike skatter) !!!

    SvarSlett
  6. Så bra du kom deg på messen,det er alltid så kjekt!!!!Deilig å få bli med på besøket,og deilig å se bilder fra stander/merker som også jeg liker!!!Ib Laursen har myyye fint,liker så godt stilen og fargene der!!Nordal har også alltid masse tøft!!!!Visst kan man bli helt forfjamset av alle inntrykkene,så du er tilgitt for at du ikke tok bilder ;)
    Og i tillegg har du vært så heldig å funnet deg noe nytt "gammelt" - helt nydelig fotografert som vanlig :)))))
    Skjønt fat !!!Man kan da aldri få nok av hverken zinkbaljer eller fat!!!!
    Håper formen din er enda bedr og du er klar for en ny uke :)
    Forresten....ta peten med lyseblå striper,jeg har bare ett ord:dåååån!!!

    Toveklem :)

    SvarSlett
  7. Hello Vibeke,
    I like Your blog with the nice fotos of your interiour.
    In this post most of all I like the chairs. The brown one with this cozy cushion would be my favorite. I love those old things, which gets a new chance in our life.
    Greetings from Germany, Olga

    SvarSlett
  8. Hi!! Your post really got me thinking man..... an intelligent piece I must say. Also read this article M Sand Manufacturers In Bangalore

    SvarSlett
  9. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  10. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  11. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  12. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  13. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  14. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  15. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  16. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  17. Thanks for sharing this incredible post. It is critical and particularly accommodating for us, and the articles are extraordinary to grant to everyone. Continue to do wonderful! Aggregates Suppliers in Bangalore

    SvarSlett