mandag 27. januar 2014

Et hjørne full av GLEDE!

Ja det er nettopp det jeg føler når jeg står å vasker opp om dagen...at jeg har skapt meg et lite hjørne full av glede og inspirasjon! Hva som skulle til var litt blått...litt gult...og litt grønt ! Så gikk det jeg kanskje synes er mest kjedelig her i verden....litt lettere og ble litt mere lystbetont :))))
En av mine blå skatter fra helgens bruktrunde var nettopp dette gamle emaljerte litersmålet som løkblomstene står i....helt fantastisk farge som fanget min oppmerksomhet med engang :) En slik hadde jeg aldri sett før, så det var ekstra gøy å få med den hjem :)
ÅH! Disse fargene er som energibomber altså...Dennne lille emaljerte bollen er også et lite funn fra helgen.



Deilig er det å å omgi seg med slikt når snøstormen herjer som verst utenfor kjøkkenvinduet...
GLAD ny uke alle sammen ! KLEM VIBEKE

7 kommentarer:

  1. Hei solstrålen, ja det er du for meg!
    Blir alltid i godt humør, når jeg leser bloggen din, og ser de nydelige bildene dine.
    Et herlig lys du har her, ser nesten ut som solen skinner!!
    Det har den jo ikke gjort i dag.
    Synes vi har nok snø her nå jeg!

    Bildene dine fikk meg til å drømme meg bort til sol og sommer....

    Ha en fin kveld.

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. Åh vilka härliga bilder!!! Du är ju så bra :) Kram Anna

    SvarSlett
  3. Ja er det ikke gøy med slike skattejaktrunder?
    Det er min lille vitamininnsprøytning i hverdagen.
    Unner meg ett besøk på en bruktbutikk eller lignende en
    gang i uka. Det blå målebegeret var som du sier helt nydelig. Så gøy at du fant det.
    Klemmer fra Marit

    SvarSlett
  4. Å ja dette var ren vitaminpille altså❤
    Herlighet så skjønt og koselig !
    En sann glede , det er jeg helt enig med;)))
    God natt skjønning ❤❤❤

    SvarSlett
  5. Så herlig, virkelig til å bli på godt humør av! Sånn blått litermål har jeg også, kjøpt i Danmark, der har de så mye av det blå...... Ja, nå trenger vi alle små "gledeshjørner" vi kan få!
    Ha en fin tirsdag!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  6. Friskt og koselig på samme tid. Og ikke minst stilig og gjennomført... som alltid hos deg :) Hva mer kan jeg si?... Lækkert!

    SvarSlett
  7. Somehow missed this one. Love the colors, makes me smile. Fresh and clean

    SvarSlett