lørdag 4. januar 2014

Traff meg rett i hjertet...


Jeg elsker strikkende ting men DESVERRE kan jeg ikke strikke selv...men som mange av dere vet har jeg min flinke svigermor som tar seg av det jeg måtte ønske...Jeg vet jeg er heldig og er svært takknemlig for alt hun lager til meg og min familie. Spesielt er jeg glad i kofter og det tradisjonelle FANA mønsteret er jeg svært svak for...er så heldig å ha hele tre kofter og NÅ et ullpledd som jeg fant før jul....og det var dette teppet som traff meg rett i hjertet !Her var det ingen nøling...dette skulle jeg spandere på meg selv gitt...:) Ja det er vel kanskje ikke direkte FANA ullteppe men det er mye inspirasjon hentet fra mønsteret i FANA. Det er virkelig vakkert og nyttig....varmere og godere teppe å tulle seg inn i på en kjølig kveld har jeg aldri hatt.

Alle kofter er til daglig i bruk, selv om en av de er blitt litt kort..fikk "kjørt"seg litt for hardt i vaskemaskinen en dag..

Pleddet er offwhite på den ene siden og grått på den andre...bare det er også ganske kjekt :) Like fint på begge sider synes jeg. Pleddet fant jeg på Princess.







Ja jeg koser meg med det overalt i huset jeg og for meg er det nesten som en dekorasjon,hi,hi....


Fortsatt god helg til alle dere gode der ute!
KLEM VIBEKE

9 kommentarer:

  1. Det teppet var bare NYDELIG. Så flott alt passet inn i interiøret, til og med de lune tøflene ved stolen. Fint mønster på de. Herlig den store buketten med tulipaner og grønt. :) God helg!

    SvarSlett
  2. Kjempefint teppe og flotte bileter som vanlig ;-)
    God Helg!

    SvarSlett
  3. Å så lekkert det er med grått!!!Nydelig mønstre og strukturer du viser i dag,fikk bare lyst å krype oppi den deilige stolen med lammeskinnet,pakke på meg det lekre påleddet og sitte ved ovnen og høre det knitre.Kos ;))
    Var så utrolig fin glans i svartovnen din,hva har du smurt den med tro??Har en lignende selv og smører den med ovnsverte av og tilmen den blir ikke så fin i glansen ser jeg,- kan hende det har noe med material å gjøre????
    Nyt helgen flinke VIbeke!!!!
    Toveklem.)

    SvarSlett
  4. Så fint!!! Du får alltid till det med färger och nyanser :) Super. En trevlig kväll. Kram Anna

    SvarSlett
  5. Nydelig teppe;) Ja, alt det andre også;) Fanakoften har et nydelig mønster, jeg har en selv i grått/hvitt. Vottene i innlegget lengre ned er bare nydelige. Grått og hvitt er helt fantastisk. Jeg er strikker, og votter strikkes det mye av. Så kjekt å ha til gaver;) Nå skal jeg prøve å krympe garnlagret mitt i løpet av 2014!
    Fortsatt god helg;)

    SvarSlett
  6. Teppet var bare kjempe fint:)
    Og for noen utrolig vakre bilder i grått/hvit:) alt er bare så nydelig, inspirerende og koselig:)
    Ønsker deg fortsatt herlig helg
    Klem Merete

    SvarSlett
  7. Krásne foplnky, krásne fotky.Kombináciu týchto farieb m i l u j e m ♥

    pekné dni

    e.

    SvarSlett
  8. Utrolig flott blogg og utrolige flotte bilder!!!

    SvarSlett