onsdag 19. mars 2014

Tusen MILLIONER takk!

Om ikke så lenge når bloggen VIBEKE DESIGN en million treff :) Det er rett og slett heeeelt fantastisk og jeg retter en STOR takk til alle dere der ute som daglig kikker innom. Så mange flotte mennensker man har blitt kjent med pga bloggen og nesten daglig mottas det mail fra mange av dere, spesielt fra utlandet er dere mange som ønsker å fortelle meg om gleden dere får av nettopp denne bloggen. DET ER STORT! og ikke så lett å skjønne for meg som holder på med mitt :) Vet jeg bare er :

                                EVIG TAKKNEMLIG!





Så var det "Dronningen av DANMARK"skapet mitt da.....ja for det er virkelig en skatt jeg har fått tak i her....synes jeg selv da :) Skapet er opprinnelig fra København og hadde virkelig fått merke tidens tann når jeg fant det på FINN. Folk sto egentlig i kø for å kjøpe det, men når de endelig fikk se det ville de ikke ha det...helt til jeg fikk en mail om jeg var neste....Klart jeg ble også ble skuffa når jeg så hvor dårlig stand det egentlig var jeg også....MEN var altså villig til å gi det en sjangs ,selfølgelig hjalp det at man fikk det til" gi bort pris" også nå som de måtte bli kvitt det:))) HURRA for meg! sier jeg bare og  er så lykkelig for å være eier av dette  herlige skap. Men mye jobb måtte til for å det det slik.....



Nesten hele skapet måtte settes inn med antiparasitt siden det var virkelig blitt spist på...og etterpå måtte det sparkles og pusses og males MANGE strøk. Jeg gikk for hvitt men tror dette hadde blitt vakkert i både lys grågrønn,lys blå eller lys grått....men siden det nå skal stå i butikken valgte jeg nøytrale hvit.


Straks skal det settes ut i butikken ,hvor det skal fylles opp med gamle og nye skatter... folk kan sikre seg:)

Nå er mye blitt klart denne uken,malerier står klare for salg og nye varer er bestillt inn...som snart skal få pryde min lille butikk:) Altså MYE å FRYDE seg over for tiden:)

                        TUSEN MILLIONER TAKK IGJEN ALLE SAMMEN!
                                      KLEM VIBEKE
                                      

12 kommentarer:

  1. Gorgeous! So worth the effort and work!

    SvarSlett
  2. Ett flott møbel. Absolutt verdt litt jobb. Kjøpte meg en chiffonier en gang til en billig penge, den var også spist på av mark. Vet ikke om det er det du har hatt på skapet, men selve skroget sto ikke til å redde på mitt møbel. Men som den nostalgikeren og gjenbrukeren jeg er tok jeg vare på innmaten og selve skriveplaten. For de var virkelig vakre. Kommer nok i bruk her etter hvert, må bare få den rette ånden. Ønsker deg så lykke til med butikken din og alt.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  3. This turned out beautifully! I love it! Your blog is beautiful, too!

    SvarSlett
  4. Hei du skjønne vennen:)
    Lenge sden sist og det høres ut som det er skjedd masse med deg da:) skal du åpne en butikk????så utrolig spennende og hva skal den inneholde???blir utrolig gøy å følge med deg fremover:)
    For et utrolig vakkert skap, du fikk det virkelig til å skinne:) så selv om det var mye arbeid, så ble det utrolig vakkert og jeg bare elsker sånne gamle skap:)
    Nydelig innlegg under her også og jeg må si jeg har virkelig savnet å ta titten inn til deg og få herlig inspirasjon å glede i hverdagen:) så nå skal jeg få tatt titten litt oftere, selv om det ikke blir som før, føler at jeg ikke har så mye å komme med til alle dere utrolig flinke mennesker, så får se hva det blir til...men jeg liker jo å blogge så litt blir det.....
    Ønsker deg fortsatt herlig kveld og håper alt står bra til ellers:)
    Varme klemmer Merete

    SvarSlett
  5. Så gøy, gratulerer med så mange besøk, supergøy og veeeldig forståelig!!! Skapet ble jo kjempelekkert, hadde nok vært fint i andre farger også ja............
    Så spennende dager du har for tida, moro for oss også!
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  6. You have a beautiful blog, I can see why you have so many visits! Found you from Linda @ Itsy Bits and Pieces - a new follower. xo Karen

    SvarSlett
  7. Å fryd og glede dette var flott!!!
    Helt nydeligvakkert skap som kom i de rette hender!
    Så skjønt du har pyntet inni også.....
    Søte Nure blir jeg alltid glad av å se på bloggen:)))

    Å som jeg skulle vært en flue på veggen i butikken din nå!!!!ååååå så gøy dette blir!
    Tenk så mange som har vært innom bloggen din...ikke det minste rart egentlig!
    Fineste bloggen som finnes.

    Ha en herlig helg vennen.
    God Klem på deg.

    SvarSlett
  8. Gratulerer med så mange besøkende! Men det er jo en sann fryd å besøke bloggen din. Alltid nydelige bilder. Og jeg ser jo at du legger en del arbeid ned i dette. Du er flink! Og jeg ble så glad for kommentaren din hos meg.
    Skapet ditt er praktfullt. Lykke til med åpningen av butikken din. Der skulle jeg gjerne vært!
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  9. Synes hunden din er så søt. Hva slags hund er det?
    Hilsen Inger Katrine

    SvarSlett
    Svar
    1. Han er en cotton tedulear,fem år og ganske så spesiell og fin ja :)

      Slett
  10. HEI SKJØNNE ♡♡♡
    SÅ spennende at du skal ha butikk. Åååå så fin den kommer til å bli.
    Og Gratulerer med sååå mange innom bloggen din. Det skjønner jeg for du er aldeles fantastisk flink og du har gitt meg og maange folk inspirasjon.

    SvarSlett
  11. Herzlich willkommen bei Hochzeitsfotograf Düsseldorf! Als erfahrener und leidenschaftlicher Fotograf bin ich darauf spezialisiert, die besonderen Momente Ihrer Hochzeit in Düsseldorf festzuhalten und sie in zeitlose Erinnerungen zu verwandeln. Mit meiner professionellen Ausrüstung, meinem kreativen Auge und meinem Engagement für Qualität biete ich Ihnen einen erstklassigen Service, der Ihre Erwartungen übertreffen wird.

    SvarSlett