søndag 22. juni 2014

Takknemlig...

Så var en vakker dag over og en STOR TAKK rettes til alle dere som tok turen til min butikk i dag !Kjære tid så herlig å få oppleve å møte alle disse positive og gode menneskene .Salget gikk strålende og ALT syltetøy ble utsolgt ,så nå har mange fått sikret seg "Sommer på boks" smaken ...


Litt godt måtte man by på .....noe skjønne folk viste stor takknemlighet for :)
Fortsatt finnes noen gobiter igjen av maleriene ,kom gjerne innom butikken for en titt til helgen igjen :) Til slutt viser jeg noen bilder i favoritt sommerfargene mine BLÅTT & GRØNT....





Blir jo ikke lei disse fargene og flasker i disse nyansene gjør seg virkelig utendørs :)


Siden jeg ikke fikk varene til butikken denne uken....kommer det en stor levering denne uken:) Endelig og jeg kan love det blir masse nytt og FIIINT .) Så da er det bare å følge med fremover alle sammen :)

                                 KLEM VIBEKE
                                  

6 kommentarer:

  1. Nydelig blogg du har. Hvilken farge er det på gulv/trapp

    SvarSlett
  2. Jams look delicious and the decorations are wonderful:)
    Have a lovely summer's week:)

    SvarSlett
  3. Så moro at dagen ble så vellykket, det ser så flott ut alt sammen, neste år tror jeg jammen jeg må prøve å få tatt meg en tur........ God sommer, håper du får tid til å slappe litt av innimellom også!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  4. Åh, jeg bare må få kommet meg innom butikken din i løpet av sommeren ;-) Det ser bare så utrolig koselig ut der! Sukk!

    Nydelige bilder du har tatt - som alltid! Fine, flinke du!

    Ønsker deg en fantastisk flott junidag! Kos deg masse!

    SvarSlett
  5. Vakre bilder som gir vakker stemning! Du inspirerer til å finne frem ennå mer av ting og tang jeg har samlet i årevis:) Takk!

    SvarSlett