mandag 9. juni 2014

Vellykket skattejakt !

Så har vi vært så heldige å bli bedt med på skattejakt igjen....og det ble bra fangst :) Vi fant masse forskjellig bl.a møbler,gamle kasser og små ting ...som denne herlige mintfargede kjøkkenvekten jeg viser:)
Selve "hovedgevinsten" måtte bli stående...en stor flott gammel kommode som rett og slett ikke ville ned fra loftet i huset.....Ååå som vi sleit...og svettet...men altså til ingen nytte,den ville ikke ned. Lurer på på hvordan den kom seg opp der i utganspunktet?...vi fant ut at den må ha blitt bygd inn på en måte...så det var litt leit da. MEN så fikk vi med masse annet fint da,her kommer flere glimt i selskap med sommerblomster fra hagen :)

De vakreste lupiner i hagen nå...fantastisk farge:)
Klart det blir fristende å lage seg en bukett å prøve den ut ...litt her og litt der ....Bak skimtes en herlig grønn kasse vi også fikk med....FOR en farge!!





SÅ kommer en lekker sak, en vakker gammel gyngestol. Som allerede er på plass i butikken, ingen maling på denne nei....vakker slitt i treverket og full av sjel ,så den vil jeg ikke røre.

Masse vakkert lintøy fant vi også, nyvasket og på plass i butikken det også :)

Flere skatter blir å se ut i kommende uke :) Jeg vil på fredag holde stengt i butikken, det skal skje noe spennende i butikken om noen uker som gjør at dama her trenger en "kunstnerpause" :) Lørdag blir det åpent som vanlig 11-14. Jeg vil også opplyse om at jeg er veldig fleksibel av meg når det gjelder åpningstider i butikken. Er det en dag du ønsker å komme på besøk, utenom mine faste åpningsdager, er det bare å kontakte meg .

                      Ønsker alle en riktig god ny uke ! 
                                  KLEM VIBEKE

10 kommentarer:

  1. Bright colors, how beautiful!

    SvarSlett
  2. Dear Viebke, I love these colours! Absolutely amazing pictures! have a lovely day!

    SvarSlett
  3. Nydelig vakkert som alltid, vanvittig fine blomster og herlig skattejakt! Blir spennende å følge med på dine nye påfunn!
    Ha en fin ny uke.
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  4. What gorgeous color! I love the bouquet you have put together and the vignettes are lovely. The color of the scale is so pretty, too.

    SvarSlett
  5. Jaa så vackert som alltid:) En gungstol hör liksom till huset, superfin. Ha det gott. Kram Anna

    SvarSlett
  6. Beautiful!!!!!

    Kathy

    SvarSlett
  7. Herlige bilder!
    Rosa og mint er virkelig en kombinasjon jeg smelter for om sommeren altså ♥

    SvarSlett
  8. Ååååå ja jeg MÅ alltid begynne med ÅÅÅÅÅ når jeg er innom deg!!!
    NYDELIGE bilder og blomster❤❤❤
    Love it altså!

    God ny uke kjære❤

    Knus på dig❤

    SvarSlett
  9. For noen herlige skatter! Min favoritt blandt dette ble så absolutt den mintgrønne vekta...med nydelige rosa blomster på! Dette har du et eget godt øye for ;-) Ha en flott dag!

    SvarSlett