søndag 29. mars 2015

I en grønn og blå verden....



Der finner du meg :) Jeg ER bare disse fargene jeg og synes tiden vi går inn i passer perfekt til å boltre seg med nettopp GRØNN & BLÅ....

Det er pasteller i disse tonene som har inntatt kjøkkenhyllene på kjøkkenet nå om dagen


 Kannen er fransk og gammel...og er fra Gammel Kjærlighet.



 For ikke mange ukene var jeg på koselig besøk hos en fantastisk kreativ og god hjertevenn. Hun er som meg...kan ikke hekle selv... men hadde fått søsteren sin til å hekle det søteste lille kopphåndkle til meg....åhhh! så glad jeg ble... også i favoritt fargen da gitt....:) En gave som gjorde godt i hjertet :)






 På tide å få fram mitt fantastiske gamle engelske fat...som jeg fant på Porto Bello road i Notting Hill. Jeg fikk akkurat plass i trille kofferten kan jeg huske....Så det er en stor skatt på flere måter...:)





 Blå perle blomster....finnes det noe vakrere nå om våren..? Ja jeg er heeelt fortapt i de jeg :)

Jeg har nå gått inn i påskeferiemodus...føles fantastisk kan jeg fortelle :) Gleder meg til all inspirasjon vi skal dele i ukene som kommer...:) Vi ses alle gode og avslutter her med det fantastiske magasinet Creating Vintage Charm sin førsteside...hvor Vibeke Design har fått pryde førstesiden :))))

                   Veldig moro og tenk nå har det skjedd hele to ganger:))) Litt stas...må jeg innrømme:)


                    KLEMMER FRA VIBEKE

17 kommentarer:

  1. Que fotos más bonitas!Con una frescura increíble:-)
    Un abrazo

    SvarSlett
  2. So pretty! I love seeing all your gorgeous things and photos!

    SvarSlett
  3. ...wie ein Bilderbuch und noch viel schöner anzusehen !!!!!!!!!
    Love
    Gabi

    SvarSlett
  4. slike vakre bilder og farger !!! de er et geni i dekorere! Jeg ønsker deg en fin søndag !!! elsker alle angie fra Tyskland

    SvarSlett
  5. All my favorite colors and vintage props ♥ Alexandra

    SvarSlett
  6. Elsker din måde at bruge viskestykker på. Blå og grøn er så flot sammen. Dejlige inspirende billeder.
    Rigtig god påskeferie.
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlett
  7. Wunderschön! Die Farben sind herrlich frisch und passen exakt zusammen!Das ist Frühling pur! Alles Liebe von Susan

    SvarSlett
  8. Sei bravissima nelle composizioni.
    Amo i muscari :piccoli grappoli color pervinca .
    Buona Pasqua : mangia ridi e divertiti.
    Un abbraccio
    Laura

    SvarSlett
  9. Hvis noen har vært og hentet alle disse flotte tingene - ja så er det bare meg...... Helt mine farger! Nydelige gamle ting!

    SvarSlett
  10. Vibeke,dette ble nesten mer enn jeg kan tåle!!!!!!!!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  11. all beautiful, and font cover! wonderful!
    what kind of eggs are those? I have seen them several places now.

    be blessed
    Barb

    SvarSlett
  12. Pretty, pretty things! I love the greens, blues and whites together. Now I feel like I need to buy more kitchen towels!

    SvarSlett
  13. Oh so pretty...love your beautiful platter! Congratulations on the magazine, Vibeke!

    SvarSlett
  14. Såååå vackert! Grönt + Blått = Kärlek! 💚💙
    Önskar dig en fin påskvecka!
    Kram
    Jenny

    SvarSlett
  15. Congrats on the magazine. So wonderful. I am swooning over all your pictures. Beautiful as always.
    Kris

    SvarSlett
  16. Så mange nydelige og inspirerende bilder. Ikke noe rart du får førstesiden. Selv er jeg veldig blå, men ser jo nå at det er flott å blande det med grønt. Hmmm, fikk litt å tenke på der. Det engelske fatet er så vakkert! God påske!

    SvarSlett
  17. Beautiful! I could step right into some pictures and stay!

    SvarSlett