onsdag 1. april 2015

VÅR & PÅSKE på trappa....

Så har man endelig fått ryddet unna vinterpynten utendørs....nå er det vår og påske som skal fram :)
Siden det er ganske kaldt om natten har man ikke tatt det helt av med plantingene utendørs..Men litt gult og blått...og grønt er vår farger for meg. Gamle skatter i grønt og rustikk er i godt selskap her med skjønne stemor og perleblomster.







Her håper jeg å ta med meg en te kopp å nyte i dagene som kommer...man har jo påskeferie i mange dager i vente....kjære tid så heldig man kan være:) Vår og påskepynting ligger jo hjerte mitt nært ,så jeg er ganske så sikker på at vi ses i dagene som kommer. NYT dagene alle sammen !


                          God stor påskeklem fra Vibeke

5 kommentarer:

  1. Så fina bilder du visar :)

    SvarSlett
  2. Hei Vibeke,
    Så vakkert det ble utenfor hos deg, nydelige farger som lyser vår og forventning :) ønsker dere alle en riktig god påske ,
    Klem fra Sylvia

    SvarSlett
  3. Hej Vibeke.
    Hvor er det forårs og påskefint hos dig. De gamle ting bliver så fine, når de får selskab af blomster.
    Rigtig god påske.
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlett
  4. Gorgeous photos as always. I am obsessing over that lantern and green tin. They are fabulous!

    SvarSlett
  5. Love your pictures of treasures, flowers,and eggs for Easter decorating,lovely and have a Happy Easter.

    SvarSlett