torsdag 2. april 2015

Ingen påske uten...



Det finnes noen absolutte "must" ting som skal til for at man føler at det er påske....og det er selvfølgelig påskemarsipanen!!! Og påskeharen kom med litt i år også :)))


I et gammelt Norgesglass er det herlige marsipan egg i pasteller samlet....de smaker ikke bare himmelsk vettu...de ser bare herlig ut i sine pasteller også :)
De skjønne små kortene kjøpte jeg hos Hannas Skafferi i Strømstad. Så søte og nostalgiske:)



Å ja best av alt kolibriegg.....Husker jeg fikk et slikt egg som lita jenta av noen som kom på besøk...jeg kan huske jeg syntes at de var SÅ snille som kunne gi meg noe som smakte så godt :)




 Ja nå nytes det fine påskedager her kan dere tro. Sol fra skyfri himmel,lunsj i det fri, turer til land og til strand....og selvfølgelig marsipan...Kan ikke ha det stort bedre jeg da:) Nyt påskedagene folkens!

                                               KLEM VIBEKE
 

8 kommentarer:

  1. Näe ingen påsk utan marsipan och lite annat godis!
    Hoppas du får en härlig påsk...
    Varm kram,
    Titti

    SvarSlett
  2. Nydelige påskebilder... og påskemarsipan! Nam, nam sier nå bare jeg :)
    God påske til deg!
    Hilsen fra Anette

    SvarSlett
  3. Love your simple yet beautiful display, Vibeke! Those Easter cards look perfect with your flowers and Marzipan eggs. I bet they do taste great, but they are so pretty to look at! I have so many Easter images that I have to remember to print some out as tags/cards for next year and display as you have.

    SvarSlett
  4. Så lekkert du har pyntet til påske, Vibeke! Koselig å lese at dere også har flott vær:)

    Ønker deg en fortsatt fin påske!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  5. Mmm å marsipan er en favoritt her å, nydelige bilder, en. Lir så glad av å se dem, kortene var så skjønne,
    Fortsatt en fin påske ønskes deg og dine,
    Klem fra Sylvia

    SvarSlett
  6. Underbara bilder ...=)
    Go å gla påsk....!!!

    Kram Ninni

    SvarSlett
  7. I discovered your beautiful blog through Susan Clayton and have become a follower on Google Friend Connect. I love your photography and all the blue flowers and dishes you photograph and look forward to seeing your future posts.

    Happy Easter,
    Judith

    SvarSlett