onsdag 1. april 2015

GOD PÅSKE

Med vårens herlige små blomster ønskes det GOD PÅSKE til alle dere gode der ute !
Helt fantastisk er det ute nå og se hvordan vårblomstene popper opp her og der....og jeg tar meg selv i smile for meg selv av å betrakte at det nå skjer en endring i naturen:)
Derfor måtte det en liten "hyllest" til herfra....for vårblomstene gir oss masse glede...ja både for liten og stor. Jeg jobber som dere vet i barnehage og gleden er stor hver gang de små har  kommet med en liten vårblomst eller to...."den skal mamma få" kommer kjapt da:)))Koselige minner har jeg selv med vårblomster både fra mine egne barn og jeg som liten.
Her skal man bare fortsett å kose seg i dagene som kommer....skal si man nyter av å ha fri :)
                   Fortsatt GOD PÅSKE alle sammen !
                           KLEM VIBEKE

6 kommentarer:

  1. Beautifull photo's again. And for you too: GOD PÅSKE.

    SvarSlett
  2. Glad Påsk på dig med.
    Kram Meta

    SvarSlett
  3. Beautiful! Happy Easter to you, too, Vibeke!

    SvarSlett
  4. Önskar dig en riktig skön PÅSK!
    Kram Raina

    SvarSlett