Denne uken har jeg holdt to inspirasjons kvelder /dager og makan så mye man får igjen av både barn og voksne der ute :) Dette er så hyggelig og jeg kjenner jeg gleder meg allerede til neste gang :)
At det enkle inspirerer...inspirerer og GLEDER meg mye !
Denne uken har jeg også fått tilbakemeldinger på julereportasjer som Vibeke Design er med i år...og tro det eller ei...hele seks magasiner over hele verden har trykket bilder fra vår norske jul i sine magasiner ! Nesten ikke til å tro...og man blir både rørt, glad og bitte litt stolt over at dette har skjedd.
I morgen skal det bakes og lages høstgryte...og alt skal nytes inne i vårt orangeri :)
Varme og gode klemmer fra Vibeke

Piękne
SvarSlettSå vakre bilder , helt vidunderlig, :)
SvarSlettÅhåper det er norske magasiner å som vil ha fra deg i jula, du kunne fylle et eget magasin,
En fin søndag til deg
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
SvarSlettBeSt!*!*!
SvarSlettMaravilhosas fotos,feliz Domingo,Patricia!
SvarSlettVeldig fin stemning i disse bildene dine fra orangeriet. Gleder meg også til å se juletreet ditt der inne. Sikker på det blir MAGISK. Håper også reportasjene er i blader som gies ut i Norge, og at du sier ifra når de kommer i handelen. Hilsen Berit.
SvarSlett