mandag 12. oktober 2015

Mitt fristed !

 Så er vi her igjen....inni mitt lille orangeri , mitt nye fristed ! Denne ettermiddagen venter jeg besøk av en god venn...og det er nettopp det dette stedet har blitt... et sted for kreativitet og masse hygge :)
 Høstbuketten er plukket rett fra hagen....for noen fantastiske høstfarger det finnes ute nå...og det rett utenfor døra !
Også er det min store stolthet av ei datter på 16 år sitt første strikkeprosjekt vi ser her.....Hun strikker nå sin første kofte og er bare så utrolig flink. Dette har hun klart arvet fra min flinke svigermor...for denne dama kan ikke strikke dessverre....men tenk nå har jeg to som kan dette rundt meg...da er det bare å begynne å bestille :))) Fantastiske farger hun har valgt helt selv også...er det rart man er stolt av jenta si .

 Fineste buketter og kranser....alt i ren naturmateriale og det helt gratis :)))

 




 
 De gamle brune krukkene mine fra Høganes er arvegods men også loppisfunn...Fine og rustikke til å skape litt høst inne også.
Blir ikke lenge til man skal ut hit igjen og nå skal alle julemagasinene mine flytte ut dit også...for her finner jeg ro til inspirasjon og kreativitet ! Om få dager nå forteller jeg om en skikkelig gla`nyhet som jeg nylig har opplevd....noe jeg synes er skikkelig stas :)

                                            Ønsker dere alle de vakreste høstdager !
                                                 KLEM VIBEKE

9 kommentarer:

  1. I love the designs and the decorations. Thanks for sharing this blog.

    SvarSlett
  2. Fantastiske farger i koften som datteren er så flink å strikke,og så fin nå til høsten.Særdeles fotogen er den også,nydelig sammen med alt det andre fine du har her.Det lyser igjennom på lang vei hvordan du koser deg her - ikke vanskelig å skjønne forresten,du har fått det helt herlig!!!! Kos deg masse videre,tenker du allerede har begynt å tenke litt jul også inni der jeg - det gleder jeg meg også til å se,- men først la oss nyte høsten :))))
    Toveklem :)

    SvarSlett
  3. Ja, her må du bare kose deg! Og flinke dattera, så gøy!
    Hadde jeg bodd nærmere hadde jeg straks kommet og lært deg å strikke.......
    Jeg gleder meg allerede til jul i ditt herlige paradis!
    Fortsatt fin tirsdag.
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  4. Så mange flotte bilder - igjen. Du er bare så flink! Og jeg er sikker på at du hadde lært deg å strikke, hvis du hadde gått inn for det. Men du trenger vel ikke det? Du har jo strikkende svigermor og datter. Du kan ta deg av alt det andre kreative, du.
    Kofta til datteren din har skjønne farger. Og du har jo funnet det perfekte miljø å vise den i. Hilsen Berit.

    SvarSlett
  5. Często do Ciebie wpadam i zachwycam się pięknymi zdjęciami - każde ujęcie jest jak obraz - cały Twój blog jest dla mnie wielką inspiracją dla mojego malarstwa - pozdrawiam serdecznie

    SvarSlett
  6. Your wreath is adorable! I love that it's all-natural and made with real items from the outdoors. I pinned this to a new wreath board on Pinterest.

    Olivia :-)
    www.reinventedcollection.com

    SvarSlett
  7. Haloo pak^^

    Kami dari SENTANAPOKER ingin menawarkan pak^^

    Untuk saat ini kami menerima Deposit Melalui Pulsa ya pak.

    *untuk minimal deposit 10ribu
    *untuk minimal Withdraw 25ribu

    *untuk deposit pulsa kami menerima provider
    -XL
    -Telkomsel


    untuk bonus yang kami miliki kami memiliki
    *bonus cashback 0,5%
    *bunus refferal 20%
    *bonus gebiar bulanan (N-max,samsung Note 10+,Iphone xr 64G,camera go pro 7hero,Apple airpods 2 ,dan freechips)

    Daftar Langsung Di:

    SENTANAPOKER

    Kontak Kami;

    WA : +855 9647 76509
    Line : SentanaPoker
    Wechat : SentanaPokerLivechat Sentanapoker

    Proses deposit dan withdraw tercepat bisa anda rasakan jika bermain di Sentanapoker. So… ? tunggu apa lagi ? Mari bergabung dengan kami. Pelayanan CS yang ramah dan Proffesional dan pastinya sangat aman juga bisa anda dapatkan di Sentanapoker.

    SvarSlett