søndag 31. januar 2016

Velkommen februar med vårlige farger !


Så er en flott vinterlig januar blitt historie og jeg ønsker februar velkommen med vårlige farger !
I forrige uke forsvant all snø her og da kjente jeg på at våren er ikke langt unna...selv om jeg vet at vinteren snart kan dukke opp igjen....:) Denne helgen har jeg vært hos Skrot Tor og fikk med meg noen fine skatter og et herlig gammelt stettfat i sølvplett ga meg inspirasjon til denne vårlige dekorasjonen  her.

Løkblomster samles sammen
og mose kles rundt løk og jord.

 Jeg hadde ingen ståltråd for hånden så jeg surret heller
 et hampsnøre rundt- og alt holdt seg på plass. Veldig enkelt og meget dekorativt :)





Deilige farger  i orangeriet....og den blå krakken er så absolutt ikke blitt mindre fin etter at jeg fikk den med fra Antikkmessen forrige helg :)




 Gamle skolester i tre ....ja de kan være sjarmerende å dekorere med. Et funn hos Skrot Tor i går.






Ønsker alle en riktig god start på februar , må den bli både kreativ, fargerik og inspirerende !

                                                                KLEM VIBEKE

12 kommentarer:

  1. So pretty! We still have snow on the ground, but it feels like the seasons are getting ready to turn... Would you ever consider showing a floor plan of your precious home? I am in <3 with it!

    SvarSlett
  2. so beautiful my far-away friend ~ thank you for your always-positive & cheery posts!
    L

    SvarSlett
  3. Nydelig! Dette ga en god vårfølelse.
    Vivi

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  5. Fantastiske bilder og vakre farger! Ønsker deg og dine en flott februar :-)

    SvarSlett
  6. Nydelig!!!! Fantastisk fine vårbilder

    SvarSlett
  7. Helt uuuuuuunderbara bilder!! Ja nu längtar jag ännu mer efter våren och alla dess blommor...
    Ha en glad vecka Vibeke!
    Kram från Titti

    SvarSlett
  8. Love, love, love your beautiful springtime bulbs. Our winter just started so it wil be awhile before we see any bulbs peeking through around here. I also love your turquoise china, too bad one is broken ) : Have a lovely scent-filled spring. <3

    SvarSlett
  9. Beautiful photos. Love the flowers! I want to get some bulbs going soon.

    SvarSlett
  10. Våren er den fineste tiden på året! Spesielt på grunn av vårblomstene og fargene som springer ut :)

    SvarSlett