søndag 14. februar 2016

Skatter får nytt liv !

Jeg er nå en lykkelig eier av en skjønn gammel vogn/ trille og Nure ser jammen ut til å like den han også :) Jeg MÅTTE bare ha den og har store planer for denne i en rekke bilder i fremtiden...:) Denne er fra Tyskland og her har nok noen små barn tilbrakt sin tid til tider....gøy å tenke på :)



 Hi,hi...han er vel søt :)
Så er skatt som har passert sine 100 år som jeg i dag har milkpaintet...Slik så bordet ut før jeg svingte penselen over det....
 Jeg har brukt to farger i denne milkpainten en som heter "Shutter grey og Ironstone. Bordplaten valgte jeg å beholde i sin rustikk, grove overflate.

Og grønne vekster er bare lekkert og vårlig her inne i orangeriet nå....

lyseblå tekstiler fra Home &
Cottage....ikke feil når man skal
skape vårinspirasjon !

 Jeg må bare si jeg FRYDER meg over slike forvandlinger....det gir virkelig et KICK når et møbel får en opptur som dette:)


 For mer inspirasjon med milkpaint bør du ta en tur inn HER. Jeg gleder meg allerede til neste prosjekt, håper bare noen gobiter av møbelskatter finner min vei i nærmeste fremtid... så jeg kan male mer :)



Ønsker alle der ute en ny og inspirerende  uke, skal si lysere dager gir en energi... HERLIIIG! :)


                                                KLEM VIBEKE

9 kommentarer:

  1. Bra tips där med färgen! Sååå snyggt! Ja nog bjuder du på vårinspiration med dina härliga bilder...
    Kram till dig från Titti

    SvarSlett
  2. omg, I love the dog pics in your wagon.....sooooo cute!!!! Happy Valentines Day to Sweden from the USA !!!! Check out our furry cutie if you get a chance!!!!
    http://littlebrags.blogspot.com/2014/02/happy-valentines-day.html

    SvarSlett
  3. So cute! He looks ready to ride!

    I <3 the table! Leaving the top natural was a great idea!

    SvarSlett
  4. But you are in Norway right? For I first look at the words carefully in Norwegian and try to read. My grandma could read and speak Norwegian but it wasn't to be. Only English in America and her mother died when my mom was one so no one to speak Norwegian with? (1919). So you are a tie to my heritage. I'm amazed at all the looks in this room! You are so busy! It looks so pretty! Your table turned out just right. Today is Valentines Day. Happy Valentines Day to you! <3

    SvarSlett
  5. Og jeg som trodde hjertet nådde smletepunktet med åpningsbildet av Nure!Men neida...der var visst mer å gå på for bildene med det ny-malte bordet er bare såååå nydelige!!!Åååh sier jeg bare!Skjønner du har hatt en kose-dag i går ja!!!!! Og det vises på bildene!!!!
    Toveklem .)

    SvarSlett
  6. The table turned out great! And I love that your dog is white, going so well with your decor.

    SvarSlett
  7. Å, så herlige bilder! Kjenner jeg blir glad langt inn i sjelen av slike vakre bilder! Her kunne jeg flyttet rett inn, så vakkert, rustikt og landlig! Ha en nydelig kveld!

    SvarSlett