fredag 12. februar 2016

LYS i sikte !


I dag rakk jeg å komme hjem fra jobb å få laget et innlegg med helt "ferske"bilder...og det er lenge siden jeg kunne gjøre, pga lyset ...men i dag har vi hatt en utrolig deilig solrik og lys dag...som holdt helt til kl 17... HURRA!!!For LYSERE tider i sikte :) Jeg har som dere vet lagt min elsk på trefjøler, og helst gamle. I dag har jeg samlet de på knaggrekken her på kjøkkenet...ellers er de som regel spredd rundt på kjøkkenet hvor de brukes til ulike ting.
Noen veldig gamle fra loppiser og antikk butikker, mens andre er av nyere dato henger her :)
Den gamle vekten er nå plass på kjøkkenet igjen...i et hjørne som jeg liker å friske  opp litt for å glede meg selv ....siden det er her man står å tar oppvasken som ikke alltid er like gøy å gjøre....:)



 Herlige friske urter , både fine å se på, nyttige og duftene...her på den gamle butikkvekten.
Når vår lille butikk åpner skal den få stå der ute....men her må man virkelig manne seg opp når den skal flyttes på...for den er  BLY tung !


 
Ja min lille venn Nure måtte jo være med i innlegget i dag....han sitter nemlig her å "maser" på matmor...."er det ikke tur snart da ?"....Den lille luringen :)




Se på de øynene.....kan ikke si "nei" til de vettu.....og tur skal det bli selvfølgelig :)
Flere ting skjer denne helgen og jeg håper på å få tid til et lite oppussingsprosjekt ...kjenner lysten er der hvertfall :)




Riktig fin helg til alle der ute ! Må den bli avslappende, lys.. og kreativ på mange måter !


                       KLEM VIBEKE















 

2 kommentarer:

  1. Dette er vakkert, Vibeke! Jeg elsker hvordan du bruker pinnene! Du har en så nydelig hjem! Jeg håper du får en flott helg!

    SvarSlett
  2. Så vackert det är med rent trä i alla dessa vita miljöer. Det blir nästan som om solen lyste lite där.Det gjorde du bra
    Önskar di en fin helg
    Kram Meta

    SvarSlett