fredag 26. februar 2016

Orginal gammel skatt



 Så er en "gammel skjønnhet" kommet hjem til oss...en skatt av en kommode jeg har hatt lyst på lenge...
Du vet en sånn ting som du faller for første gang du ser den og ikke glemmer den så lett :)
Den gamle kommoden er sånn ting for meg og når eieren hadde bestemt seg for at nå kunne den bli min....ja da ble jeg veldig glad :) Den har en lokal historie med seg og kommer fra et hjem jeg også har noen andre vakre skatter fra :)

 VÅR i en rustikkbøtte...
Et romantisk skue her i orangeriet denne fredag ettermiddag...Kommoden skal nok
 inn i huset med tiden...men under "butikktiden" her inne
vil den stå her.

 Den har orginal maling på seg og jeg synes den er ganske vakker...så det blir nok ingen oppussing av denne med det første.


 
 De gamle stolene mine her har akkurat samme farge som kommoden og er naturlig slitt...
Bare vakkert i mine øyne :)


 
Nå ser man virkelig fram i mot en herlig helg..for her blir det både kreativt og smakfulle sysler :)
Riktig god helg alle sammen!

                                                         KLEM VIBEKE

                             

11 kommentarer:

  1. Kommoden var bare helt praktfull! Litt av en skatt det der...nydelig med de ranuklene også:)
    God helg, Vibeke.
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. Kære Vibeke.
    jeg kan godt forstå at du er glad for at have fået denne kommode for det er virkelig pæn. Og jeg er glad for at den for lov til for en periode at stå som den er, da den egentlig slet ikke behøver at blive pænere for den er virkelig pæn som den er.
    Kh
    Kirsten

    SvarSlett
  3. Beautiful post today...so Springy! Congratulations on your dresser!

    SvarSlett
  4. Beautiful Pictures again Vibeke....i love the spring flowers...greetz Marjon (MJ-House)

    SvarSlett
  5. Det er en vakker gammel kommode, Vibeke ... så hyggelig å endelig ha det! Vakre bilder! Håper du får en fin lørdag!

    SvarSlett
  6. Vilken vacker kommod, så skönt sliten...
    Alltid såååå vackra bilder hos dig!
    Kram från Titti

    SvarSlett
  7. Flott kommode!!! Nydelige bilder du har på bloggen . Ha ein fin søndag

    SvarSlett
  8. einfach wunderschön
    liebe Grüße

    SvarSlett
  9. Very very lovely pictures!!
    Barb
    des Guirlandes

    SvarSlett