søndag 7. februar 2016

Smakfulle vårblomster !

Ja disse vårblomstene er virkelig noe av det skjønneste jeg vet....så derfor kjører vi en hyllest til de her på bloggen i dag....Kanskje det blir flere en meg som ser fram til en herlig VÅR etter dette.....:) 
Jeg liker å bruke forskjellige ting å sette blomstene i , her har jeg brukt et gammelt syltetøykrukke, en gammel mugge og en gammel boks.....passer perfekt med disse vårblomstene synes jeg.
 



 
 

Den crispy lyden av denne lille bukettene er bare herlig....for ikke å snakke om fargen.....vakreste blå jeg vet om !

 

 
 


 
Virkelig gammelt håndarbeid i selskap med de vakreste små...laget av min mann sin oldemor:)

 
 

 
 
Siden vi har fastelaven søndagen her i dag , bakes det både boller og kanelstenger....ja i skrivende stund nyter jeg faktisk en av de,hi,hi....Gjærbakst er jo skummelt godt....så utover kvelden har vi vel inntatt NOK tenker jeg....:)

 
Fortsatt nydelig søndag og god ny uke alle sammen !
 



                                        KLEM VIBEKE

15 kommentarer:

  1. Nydelig vakkert Vibeke, og så gøy med butikk hos deg, der må jeg prøve å få lagt inn et besøk, det blir sikkert superkoselig der.
    Fortsatt fin kveld til deg.
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  2. Sempre com imagens encantadora. Uma boa noite para você e uma Feliz semana; abraço, Patricia

    SvarSlett
  3. Helt aldeles nydelig skjønt!!!
    Som alltid!
    Flinke du!
    Toveklem .)

    SvarSlett
  4. Sempre com imagens encantadora. Uma boa noite para você e uma Feliz semana; abraço, Patricia

    SvarSlett
  5. Vakre vårblomster! Orangeriet må være et perfekt sted å ha butikk og praktisk! Blir spennende.
    Ha en ny fin uke, Vibeke!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  6. Vakre vårblomster! Orangeriet må være et perfekt sted å ha butikk og praktisk! Blir spennende.
    Ha en ny fin uke, Vibeke!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  7. Beautiful vignettes. Thanks Vibeke!

    SvarSlett
  8. The flowers are beautiful and your creativity in arranging them in your photography is very lovelier.

    SvarSlett
  9. The flowers are beautiful and your creativity in arranging them in your photography is very lovelier.

    SvarSlett
  10. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    SvarSlett
  11. Åhh dessa ljuvliga vårblomster...visst blir man glad i hjärtat! Älskar den blå färgen som pärlhyacinten har. Underbara bilder som vanligt Vibeke!
    Kram från Titti

    SvarSlett
  12. I too am looking forward to Spring! Here in Utah (United States) snow still covers the ground! Beautiful Spring flowers! Alexis (decoratedmantel.com)

    SvarSlett
  13. Que delicadeza, que sonho, lindo amei.

    SvarSlett