torsdag 23. juni 2016

Midtsommer !

 I skrivende stund er det midtsommeraften her i Norge, så da byr jeg på skjønne midtsommerblomster og deilig sommermat . Velkommen alle sammen !
 Denne vakre sommerbuketten fikk jeg av en skjønn venn som kom på besøk her hos meg i går. Så hyggelig med en bukett som stråler SOMMER !
 Og på menyen sto det noe av det beste jeg får på sommeren, kylling/ spekeskinke salat med jordbær, aioli, fetaost og melon. Deilig foccaciabrød med pesto og soltørkede tomater....Mmmmmm vi kosa oss...skikkelig !










Litt sommerblomster har jeg plukket inn selv i dag også....man MÅ bare bli glad av en slik bukett....og ekstra glad blir man av å tenke på at fire uker ferietid ligger å venter....like om hjørnet:)






Kjære alle sammen NYT de deilige dagene vi har foran oss nå....og neste gang vi ses har dama her gått til en velfortjent ferie ( klapp på skuldra til meg :) !




                                            KLEM VIBEKE


                                           

6 kommentarer:

  1. Belas fotos, Vibeke. Parabéns! Boas férias! Abraços,

    SvarSlett
  2. Dette er så pen for sommeren, Vibeke ... Jeg elsker de vakre fargene!

    SvarSlett
  3. Amazing , beautiful photo Vibeke ! I like verry much !

    SvarSlett
  4. I love your beautiful fresh style and always enjoy your gorgeous photos! Have a wonderful vacation!
    love and blessings~
    Lynda @ Gates of Crystal

    SvarSlett
  5. Åhhhh så skønne billeder. Man drømmer sig helt væk i de smukke blomster og din fine indretning. Og det lækre mad du disker op med. ja et helt fantastisk skønt indlæg, som altid.

    rigtig god weekend smukke Vibeke <3

    Knus Lone

    SvarSlett
  6. Klap på skuldrene til dig fra mig.. Ønsker dig en dejlig ferie, må du nyde den og en masse sol 🌞 Tak for dine dejlige billeder, du er en dygtig fotograf 👍 VH Carina 🇩🇰😀

    SvarSlett