tirsdag 3. januar 2017

Vinterlys..

Det er kaldt ute og det knitrer i den gamle etasje ovnen her inne i stua...denne vinterdagen. Heldigvis er det blitt lenger lyst om dagen...og jeg elsker at lyset flommer gjennom vinduene og fyller huset med vinterlys...:)

 Det koselige pleddet er fra Home & Cottage. Har ønsket meg det lenge og da er det ekstra gøy å unne seg det når man endelig kan gå å kjøpe det :)
Vinterstemning på kjøkkenet nå som alle julepynten er borte...
Jammen var det godt å få bort alle barnåler...og det har det blitt litt av.. med juletrær overalt i huset.
Jeg begynte jo så tidlig med jul i år, faktisk i oktober...så for meg var det ekstra godt å få ryddet bort i år.  
Men litt vinterpynt som denne kransen skal få glede oss litt til...Så lenge den holder seg fin kan den henge her en stund.




Om ikke så lenge inviteres flere farger inn her men foreløpig holde det vinterlig og hvitt her inne....akkuratt som den dama her liker det :)
Fine januardager der ute !

                                                KLEM VIBEKE

6 kommentarer:

  1. Jeg elsker ditt hjem så mye! Hvis min mann ville tillate det, ville mitt hjem være mye hvitere enn den er akkurat nå. Jeg elsker hvite og lyse.

    SvarSlett
  2. Ditt hjem er så frisk og deilig med vinter belysning og dekorasjoner, Vibeke! Så pen!

    SvarSlett
  3. det jubles over snø og dagslys her også i dag,merkelig hva det gjør med oss! Inspirasjonen kommer jo nesten kastende på,etter ukesvis med regn,vind og storm!! Herlig lys hos deg Vibeke og alt er bare så lekkert :)
    Nyt vinteren,ute og inne :)
    Toveklem .)

    SvarSlett
  4. Lika skoj det är att plocka fram allt pynt till jul så är det lika skönt att stoppa undan det efteråt.
    Ha det gott och nu ser jag fram mot en fin vår men först lie vinter tror jag
    Kram Meta

    SvarSlett