torsdag 18. mai 2017

Orangeriet....

 Eller "lillehuset " som jeg ofte kaller det...Takk og pris for at jeg har dette lille fristedet hvor jeg kan få ut litt kreativitet...og i disse dager som savnet etter min lille beste venn er sterkt går jeg ofte ut dit...og skaper :) Det har ikke blitt så mye frodigheter med blomster her inne i år men kanskje det kommer seg i tiden fremover. Stråhattene mine er blitt et dekorativ innslag her inne....jeg bare elsker å dekore med dem...for på hodet mitt ser de ikke veldig bra ut :)
Bordet ,kassen og krakken er malt med missmustardseedsmilkpaint.com/ og teppet fra Home & Cottage.
 Min gule kommode er også malt med milkpaint.....og jeg blir bare varm og glad av å omgi meg med den :)  Det hadde jeg ikke trodd for noen år siden, men glad jeg har invitert mere gult inn i interiøret.



Jeg skal bruke masse tid her inne i helgen...det blir godt det :)

Riktig fine vår dager der ute , Varm klem fra Vibeke

9 kommentarer:

  1. Dejlige billeder kære Vibeke. Og det gør mig så ondt I har mistet jeres søde hund. Det er godt du har dit skønne orangeri og kan være kreativ.
    Ønsker dig en smuk weekend

    Knus Lone

    SvarSlett
  2. Så nydelig, Vibeke ... Jeg elsker de myke gule og blå fargene. Jeg vet at du savner din søte Nure og er så glad du har ditt lille hus å lage. Vi savner også vår lille Bailey! xoxo

    SvarSlett
  3. Så godt at du har ditt eget orangerie å ty til i denne vanskelige tiden etter Nures bortgang. Det eŕ så fint at det hjelper å være kreativ, at du klarer å være det. Deilig sommerlige bilder, spesielt det første med stråhattene og hageredskapene. Nydelige blomster som nok bare venter på varmen så de kan få komme ut. Ha en fin helg!

    SvarSlett
  4. Your wonderful "little house" is so sweet and feels very welcoming. The creamy yellow dresser, your blue and white linens and gorgeous purple flowers are like a breath of fresh air. I can see how this lovely space would make you feel tranquil and creative. What a calming place to spend the days. Be blessed!

    SvarSlett
  5. So great you have your little place to create,have time alone, whatever you need to do.
    Sorry to hear about Nure, it is so hard to lose a loved pet. We have an older cat and a dog who are such a huge part of our lives. Plus we have 4 chickens. We spend a lot of time at home, live in rural area with neighbors but not too close.
    Love your hats as you displayed them and white/yellow dressers, color of yellow is so soft, pretty as is white one. Love how you put things together for displays.
    Have wonderful week

    SvarSlett
  6. Så underbart...gillar den där gula färgen :)
    Ny vecka, nya utmaningar - ha det så gott!
    Kram Titti

    SvarSlett
  7. Haloo pak^^

    Kami dari SENTANAPOKER ingin menawarkan pak^^

    Untuk saat ini kami menerima Deposit Melalui Pulsa ya pak.

    *untuk minimal deposit 10ribu
    *untuk minimal Withdraw 25ribu

    *untuk deposit pulsa kami menerima provider
    -XL
    -Telkomsel


    untuk bonus yang kami miliki kami memiliki
    *bonus cashback 0,5%
    *bunus refferal 20%
    *bonus gebiar bulanan (N-max,samsung Note 10+,Iphone xr 64G,camera go pro 7hero,Apple airpods 2 ,dan freechips)

    Daftar Langsung Di:

    SENTANAPOKER

    Kontak Kami;

    WA : +855 9647 76509
    Line : SentanaPoker
    Wechat : SentanaPokerLivechat Sentanapoker

    Proses deposit dan withdraw tercepat bisa anda rasakan jika bermain di Sentanapoker. So… ? tunggu apa lagi ? Mari bergabung dengan kami. Pelayanan CS yang ramah dan Proffesional dan pastinya sangat aman juga bisa anda dapatkan di Sentanapoker.

    SvarSlett