søndag 14. mai 2017

Vi pynter til 17 mai !



Jeg elsker 17 mai og jeg elsker å pynte bord.....så da må denne kombinasjonene bare bli topp :) Jeg dekker et festbord etter hva jeg selv setter pris på...og da blir stilen en mix av gjenbruk ,nytt ,friske blomster både kjøpt og "lånt" av naturen :)
Og de vakreste blomster nå om dagen er disse grener av hegg, kirsebær og eple blomst....vakrere blir det ikke for meg . Derfor blander jeg alltid inn en gren fra naturen for å myke det hele opp....




Serviettene har jeg gjort en vri med i år . Her har jeg brukt gammelt og nytt .De prikkete serviettene med "Hipp hipp hurra " er fra Kremmerhuset . De har jeg brettet rundt en gammel lin serviett ,bundet en liten sløyfe i norske farger og selvfølgelig hever alt seg med en liten frisk blomstergren:)


På kremmerhuset får man også kjøpt en mix av disse båndene i norske farger . Grønne blader og disse fargene er og blir veldig "17 mai utrykk "for meg så derfor har jeg lagt en del blader under dette båndet som går hele veien helt ned bordkanten.

Jordbær er ikke bare dekorative og gode men gir også en herlig lukt ved dette bordet...Etasjefatet, tallerkner og de skjønne lave glassene er fra Home & Cottage.










Både lekkert og litt morsomt "twist " denne kombinasjonen synes jeg...også har vi bare de vakreste farger sammen i flagget vårt :)





De gamle lin servietten kjøpte jeg på loppis for ikke så lenge siden, så vakre med sin lille blonde oppi hjørnet.






 Ønsker dere alle der ute en flott 17 mai feiring med familie og venner. En dag hvor vi alle skal kose oss og kjenne på stoltheten for vårt vakre land .

     HIPP HIPP HURRA KLEM FRA VIBEKE !  

5 kommentarer:

  1. Så mye inspirasjon du gir...... Tusen takk.
    Hilsen Kari.

    SvarSlett
  2. Happy Constitution Day!!!! Looks very similar to our 4th of July celebration! Beautiful table and beautiful colors!

    SvarSlett
  3. So very beautiful and festive! I'll remember this, especially the natural touches, for our July 4th Independence Day since our flag colors are the same.

    SvarSlett
  4. Haloo pak^^

    Kami dari SENTANAPOKER ingin menawarkan pak^^

    Untuk saat ini kami menerima Deposit Melalui Pulsa ya pak.

    *untuk minimal deposit 10ribu
    *untuk minimal Withdraw 25ribu

    *untuk deposit pulsa kami menerima provider
    -XL
    -Telkomsel


    untuk bonus yang kami miliki kami memiliki
    *bonus cashback 0,5%
    *bunus refferal 20%
    *bonus gebiar bulanan (N-max,samsung Note 10+,Iphone xr 64G,camera go pro 7hero,Apple airpods 2 ,dan freechips)

    Daftar Langsung Di:

    SENTANAPOKER

    Kontak Kami;

    WA : +855 9647 76509
    Line : SentanaPoker
    Wechat : SentanaPokerLivechat Sentanapoker

    Proses deposit dan withdraw tercepat bisa anda rasakan jika bermain di Sentanapoker. So… ? tunggu apa lagi ? Mari bergabung dengan kami. Pelayanan CS yang ramah dan Proffesional dan pastinya sangat aman juga bisa anda dapatkan di Sentanapoker.

    SvarSlett