lørdag 10. juni 2017

Juni...

 Så har vi hatt vår lille Maja i hus i en uke nå...og det er bare en glede :) Så herlig på alle måter og vi storkoser oss med nok engang å fylle huset med litt hundeglede igjen.
I hagen har syrintrærne vært frodige i år og jeg har hatt stor glede av å benytte de inne som ute.
 Den vakre lyseblå bollen er fra Greengate og skal nok bli benyttet godt til sommerens salater og kanskje en bomsteoppsats eller to :) Så vakker med sin form og farge.
 Det fine kopphånkle er fra Tine K . Og passer perfekt nå om sommeren synes jeg.....også er det lyseblått da....da er jo jeg fortapt :)
Mere blå glede finner vi ute på verandaen ,en gammel dør har fått en forvandling med "Bergere" milkpaint. Jeg ELSKER bare den fargen og må omtrent sitte på hendene mine for ikke å male alt jeg har i den fargen :) Men dette innslaget ble det et spennende blikkfang og jeg fikk nyte den vakre fargen utendørs også.


 Den gamle trekassen fikk vi med oss fra Logens Antik i Sverige. Så masse fint hos han og håper det blir flere turer dit i sommer.
 Terrakotta potter med patina er jeg veldig glad i og denne store med grønn patina fikk jeg med meg fra Koster. Hadde nok kjøpt med flere hadde det  ikke vært for at jeg syklet....og jeg må vel innrømme at syklingen min er blitt litt vinglete med årene hi,hi i alle fall  føltes det sånn der ute på øya med humpete landeveier og skogsstier.




 Maja er ei orntlig kosejente men er også full av liv og spillopper....ja akkurat som en valp skal være.Og her koser hun seg i armkroken til mor....som har fått en ny kofte i koftesamlingen sin :) Sånn er det når man har verdens flinkeste og snilleste svigermor som elsker å strikke :) Kofta her er hentet fra Kristin Wiola sin siste strikkebok og heter "Jakka mi ".




 Mange gode koseplasser har lille Maja funnet seg...



Neste gang blir det flere bilder av mine seneste opppussingsprosjekter....å joda jeg har fått tid til å leke meg litt ekstra med Milkpaint selv om man har en liten valp i hus :)

                Nyt fine junidager dere....en herlig tid fremover nå !

                 Varm god klem fra Vibeke

10 kommentarer:

  1. Så godt å lese at du synes livet smiler til deg igjen, etter en slitsom tid med operert Nure, og deretter en trist avslutning. Lille Maja er jo bare skjønn og du kommer nok til å få masse gøy og glede med henne framover. Bildene dine er jo helt nydelige, sommerlige og friske. Og den lyseblå fargen; vakker!

    SvarSlett
  2. Du er bare så utrolig flink ��Du hr de mest delikate lekre bilder jeg vet om , gleder meg.til å følge med videre ����

    SvarSlett
  3. Hej Vibeke!
    Jag tycker dina syrener är så underbara.
    Klem fra Britt

    SvarSlett
  4. Hvor er det bare nogle totalt vidunderlige sommer farver og sommer billeder. Og lille Maja er jo ganske fortryllende yndig.
    Tak for et meget dejligt og inspirerende indlæg, kære Vibeke

    Klem og fantastisk dejlig søndag
    Lone

    SvarSlett
  5. Det var trist å lese om Nure, alltid hardt å miste de! Så koselig at dere har fått en ny skjønn liten frøken:) Vakre bilder som alltid hos deg, Vibeke! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  6. Greetings from Colorado Vibeke! Oh that little Maja is adorable and so like my little Roxy. They bring so much joy to us and seem to know when we need cheering up. Warm hugs, Pat at
    Bringingfrenchcountryhome.blogspot.com.
    Please visit me sometime.

    SvarSlett
  7. Wonderful, and dogs bring such joy :) Nancy

    SvarSlett
  8. Vibeke, Your precious little Maja has captured my heart! She is so sweet. Your blue bowl is lovely, it is a perfect bowl to display fresh summer fruit. Your wooden box of rich, patina terra cotta pots is a dream. I love stacking aged terra cotta pots on my planting table, alone, some with flowers and some with garden fairies inside. They are so much fun and yours look fabulous in the simple wooden box! Have a lovely week!

    SvarSlett
  9. Juni ja, en härlig månad...lika härlig som dina bilder! Sötaste vovven också :)
    Sommarkram från Titti

    SvarSlett
  10. Haloo pak^^

    Kami dari SENTANAPOKER ingin menawarkan pak^^

    Untuk saat ini kami menerima Deposit Melalui Pulsa ya pak.

    *untuk minimal deposit 10ribu
    *untuk minimal Withdraw 25ribu

    *untuk deposit pulsa kami menerima provider
    -XL
    -Telkomsel


    untuk bonus yang kami miliki kami memiliki
    *bonus cashback 0,5%
    *bunus refferal 20%
    *bonus gebiar bulanan (N-max,samsung Note 10+,Iphone xr 64G,camera go pro 7hero,Apple airpods 2 ,dan freechips)

    Daftar Langsung Di:

    SENTANAPOKER

    Kontak Kami;

    WA : +855 9647 76509
    Line : SentanaPoker
    Wechat : SentanaPokerLivechat Sentanapoker

    Proses deposit dan withdraw tercepat bisa anda rasakan jika bermain di Sentanapoker. So… ? tunggu apa lagi ? Mari bergabung dengan kami. Pelayanan CS yang ramah dan Proffesional dan pastinya sangat aman juga bisa anda dapatkan di Sentanapoker.

    SvarSlett