mandag 3. juli 2017

JULI

 Så er vakre JULI her og det betyr straks ferie på meg :) Det er spennende tider i møte for denne dama nå om dagen ..for jeg har nemlig fått ny jobb! Den nye jobben starter jeg i 7 august , så det er ikke så altfor lenge til :) Det blir spesielt å slutte å jobbe med barn på den måten jeg har gjort i 27 år , men den type stilling jeg nå har fått har jeg vært ute etter en stund. Så jeg er utrolig heldig som får denne muligheten og mitt nye sted blir Gartnerløkka Aktivitetsenter . Så som dere skjønner har det skjedd MYE i livet mitt de siste månedene..både på godt og vondt..

I helgen har jeg malt litt og denne gange er det gjenbruksskapet av gamle vinduer som har fått en omgang med "Bergere"milkpaint. Elsker jo denne fargen og synes den er ekstra fin nå om sommeren.




Saftmugga fra Greengate er alltid fremme i disse solrikedagene....:) Heldige oss som har så mange fine sommerdager nå !




Nyter tiden her inne nå og synes
det er så herlig å ha kontakt med
hagen utenfor samtidig...
virkelig frodig ute nå :)



Storkoser meg her og for meg hadde denne plassen holdt for meg...men vi har mye mer hage som trenger masse stell. Må innrømme at jeg har mange planer som kan gjøre hagen mer lettstelt og spennende men det innebærer en del forandring som krever mye jobb og litt ekstra penger....så det får vi bare vente med...og forhåpentligvis i fremtiden vil noe komme til syne av det her hjemme :) Viktig å ha litt drømmer...slik som det lille huset vårt var ...og faktisk porten også som jeg hadde ønsket meg så lenge:)







Fantastisk blomstring
av duftjasminer i hagen nå..
 

  I neste utgave av "Vakre Hjem og Interiør "har de vært på besøk hos oss....noe som det gledes veldig til. De har virkelig laget en vakker sak av vårt hjem .

 Nå blir det som sagt ferie på meg snart og litt reising blir det, så derfor ønsker jeg alle en riktig god sommer fra meg ! Jeg kommer nok innom snart igjen med enda mere "SOMMER" :)


                            VARM KLEM VIBEKE

4 kommentarer:

  1. Åhhh så vackert hos dig :) Där vill jag gärna sitta och dricka saft...
    Ha en skön sommar Vibeke!
    Kram Titti

    SvarSlett
  2. Congratulations on your new job. I hope you enjoyed your time off. I love the blue on the cabinet.

    SvarSlett
  3. Haloo pak^^

    Kami dari SENTANAPOKER ingin menawarkan pak^^

    Untuk saat ini kami menerima Deposit Melalui Pulsa ya pak.

    *untuk minimal deposit 10ribu
    *untuk minimal Withdraw 25ribu

    *untuk deposit pulsa kami menerima provider
    -XL
    -Telkomsel


    untuk bonus yang kami miliki kami memiliki
    *bonus cashback 0,5%
    *bunus refferal 20%
    *bonus gebiar bulanan (N-max,samsung Note 10+,Iphone xr 64G,camera go pro 7hero,Apple airpods 2 ,dan freechips)

    Daftar Langsung Di:

    SENTANAPOKER

    Kontak Kami;

    WA : +855 9647 76509
    Line : SentanaPoker
    Wechat : SentanaPokerLivechat Sentanapoker

    Proses deposit dan withdraw tercepat bisa anda rasakan jika bermain di Sentanapoker. So… ? tunggu apa lagi ? Mari bergabung dengan kami. Pelayanan CS yang ramah dan Proffesional dan pastinya sangat aman juga bisa anda dapatkan di Sentanapoker.

    SvarSlett