søndag 13. september 2015

Autumn leaves

 På en regntung søndag har jeg latt meg igjen inspirere av høsten....og musikk ! Jeg MÅ høre på musikk hver dag...og jeg hører på det meste:) I dag har jeg hørt mye på Eva Cassidy og sangen "The Autumn leaves " er en favoritt på denne tiden. Så når du ser på disse bildene kan du bare sette på sangen og du vet hva som har inspirert dama her i dag :))))


 For ikke mange dagene siden var det full aktivitet på denne plassen...Da var nemlig Liv (Livs Lyst )her,
for å ta sine siste bilder til Kofteboka hun snart er aktuell med. Vi har det alltid gøy når vi jobber sammen og gleder meg veldig til å se resultatet. Jeg har vært så heldig å være modell for tre flotte kofter i denne boka i år. Tre vakre, VAKRE kofter...og jeg har lyst på alle sammen:))))Nei nå må jeg bare lære meg å strikke...:)










Orangeriet har blitt jobbet på denne helgen også....og jeg må bare si det byr på litt av en tålmodighetsprøve for meg dette prosjektet. Alt man tror er en lett jobb , viser seg å ikke være det i det hele tatt....Så vi kjenner at det skal bli VELDIG godt å bli ferdig og få begynne å nyte vårt "lille" prosjekt......som viste seg å bli et meget stort et....

MEN så blir det så fint og når det er ferdig er all slit glemt.....kanskje:))))







Nå venter en ny uke og i dag samles det  litt energi til kommende hektiske dager....både til jobb og til siste innspurt av "orangerijobbing":)

Vi ses snart igjen alle sammen og da håper jeg at vi kan by på noen "nesten "ferdig bilder fra orangeriet!

                                                 KLEM VIBEKE

7 kommentarer:

  1. Masse herlige høstbilder! Jeg er av de som holder lengst mulig på sommeren, men denne helgen gikk det opp for meg at høsten er her. Har vært endel ute, og det er skikkelig høstlig luft. Skal ta meg en runde og høste inn rognebær og annet som kan bringe litt høststemning inn også. Du er så fantastisk flink til å dandere, eller "style" som det heter nå. Jeg bruker det som inspirasjon til egne prosjekt. Ellers høres det veldig spennende ut både med Kofteboka og orangeriet. Lykke til med en ny travel uke! Hilsen Berit.

    SvarSlett
  2. Nyyydelig start på uken for meg,- høstinspirasjon til tusen hos deg :)))
    Toveklem .)

    SvarSlett
  3. Such pretty autumn photos, Vibeke! Hope the building will be done soon!

    SvarSlett
  4. Sensasjonelt vakker - som alltid! Funny norsk .... Google Translator;-)
    Jeg elsker dine farger og dine arrangementer.
    Hilsen fra Tyskland, Sari

    SvarSlett
  5. I`ll never have enough of your photos ♥♥♥ Alexandra

    SvarSlett
  6. Beautiful photos! I love the autumn look. Thanks for sharing!

    SvarSlett