mandag 7. september 2015

Enkel og vakker høstinspirasjon !

Å kjære tiiid nå er endelig den deilige høsten her hvor man bare kan boltre seg i all herlige naturmaterialet . I dette innlegget vet jeg at noen tenker " ja men det der kan jo jeg lett lage selv "og det er NETTOPP jeg  ønsker :) For her er jeg igjen med min enkle måte å dekorere på , en måte ALLE kan !  
 Ute er bladene godt i gang med å forandre farge og de er bare nydelige på dette stadiet :) Bladene og nypene er festet til en krans laget av bjørkekvister....og de er festet litt her og der...!

 Det som også er fint med en slik krans er at den holder seg vakker lenge for bladene forandrer seg og gir et varmt og rustikk utrykk .



Kurven er ny og kommer fra Søstrene Grene. Kurver får man ikke nok av , og får man de til en billig penge er man ikke vond å be...:)
 Ja hvordan går det med orangeriet tro....? Her kommer siste status , den gamle taksteinen er ikke lett å legge og det du ser her....skal snart legges på nytt..
Det blir da tredje gang taket legges på nytt og denne gangen håper vi at vi er heldige..:)Inne er det blitt panel på flere vegger og jeg er godt i gang med malejobben.
Riktig koselig er det å stå her i kjøkkenvinduet å se ned på vårt lille "tun"...som vil ta form i løpet av høsten.



Ønsker dere alle herlige kreative høstdager og håper dere blir inspirert av utsagnet mitt :

                                   Kan JEG - Kan DU !!
                          
                         KLEM VIBEKE

 

7 kommentarer:

  1. Du har allt lite mer höst än vi. det såg jag när jag förra veckan var i dina trakter. Frost hade ni haft och massor med vatten fick ni. vi fick åka omvägar med bussen för att ta oss hem. Dna bilder är så fina måste ta mig i kragen och göra lite höstpynt här med.
    Ha det gott
    kram Meta

    SvarSlett
  2. Dette er kanskje et dumt spørsmål, men hvordan fester du kransen sammen? Og hvordan fester du bladene på kransen? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Tonje :) Selvfølgelig er ikke det et dumt spørsmål og jeg burde nok ha skrevet litt om det også .Jeg bruker ståltrå og binder pynten på .Var så heldig å finne brun ståltrå og den synes ikke så godt.:)

      Slett
  3. Dette er kanskje et dumt spørsmål, men hvordan fester du kransen sammen? Og hvordan fester du bladene på kransen? :)

    SvarSlett
  4. Ciao Vibeke. I colori dell'autunno sono meravigliosi come le tue semplici creazioni : piene d'amore. Belle .
    Laura R

    SvarSlett
  5. I just discovered your blog and have enjoyed reading all the older posts!!!! Your home is stunning!!!!
    ~Des

    SvarSlett
  6. Skønt, enkelt og rustikt!
    Høstlig hilsen
    Lene

    SvarSlett