fredag 18. september 2015

Varme nyanser !

Tiden er inne for å hygge seg inne nå med tenning av lys og varme nyanser i tekstiler flytter inn....En herlig tid med andre ord ! Jeg bare elsker å omgi meg med det naturen har å by på og for tiden er bladverk og bær det det går i. SÅ enkelt- men SÅ vakkert !!



I hagen har vi flere hassel trær og her har jeg samlet en del nøtter i en gammel glasskrukke.
Lekkert og dekorativ synes jeg det er og igjen helt gratis :)








Orangeriet prosjektet går sin gang....Vi er nå i ferd med å legge ferdig taksteinen men mangler noen viktige deler nemlig mønesteiner. Vi jakter på flere arenaer men har ennå ikke lyktes å finne disse.
Håper vi snart finner disse delene så taket kan bli ferdig før vinteren setter inn.Innvendig er det ikke så mye igjen og man kan nå få et inntrykk av hvordan det vil se ut tilslutt....Og jeg er ikke skuffet for her blir det bare SÅ fint. Et sted kreativiteten vil blomstre -garantert !! I helgen skal det males enda litt til og kanskje denne helgen blir vi ferdig med all panel. Da gjenstår kun lister og takstein igjen...og DET er vel et sikkert tegn på at vi nærmer oss slutten :)))
                                            Riktig god helg alle sammen !

                                          KLEM VIBEKE

2 kommentarer:

  1. So lovely...beautiful autumn leaves and I love the candles...

    SvarSlett
  2. Så flott taket har blitt. Det var det jeg visste; dere kom til å få det til.
    Mange nydelige høstbilder også. Så flott med hasselnøtter i glasskrukke. Og alle de nydelige fargene på bær og blader. Nydelig tid nå, særlig når solen skinner som den har gjort denne helgen. Hilsen Berit.

    SvarSlett