søndag 1. februar 2015

Fordi den fortjener det...

Den gamle kommoden som fikk ny farge tidlig i januar, har jeg bare blitt såååå veldig glad i :) Den har blitt så vakker etter at den fikk sine strøk med grå "Ascott"at den må få en plass i huset som gjør at den synes bedre har jeg funnet ut....Så nå har den flyttet inn på kjøkkenet, hvor den gjør seg kjempe fint synes jeg:)))
For fjorten dager siden var jeg så heldig å bli invitert til Oslo for å få med meg lanseringen av Claus Dalby sin nye vakre vase for Holmgaard. Som dere sikkert husker var dette en stor dag for meg...som jeg fortsatt smiiiler bare jeg tenker på. Ikke nok med at man fikk denne herlige invitasjonen av Claus Dalby selv,for jammen fikk jeg ikke med meg en av de vakre vasene hans hjem også......:))))Den er bare så vakker og bukettene gjør seg så godt. At den er utviklet av en som kan blomster er ikke vanskelig å forstå. Dere kommer nok til å se mye til denne og nettopp disse vasene er ute i butikkene nå og finnes i tre forskjellige størrelser. Dette er den minste av de og passer perfekt til en middels bukett som jeg viser i dag :)





 Det noe med denne fargen Ascott som gir en ro over seg.....og passer til mange farge innslag jeg er ivrig etter å teste ut:)


Lysestaken fra Affari....veldig glad i den :)

 Fjøler er jeg blitt helt" besatt" av, synes de er så dekorative og fine å bruke når maten skal serveres til hverdag og fest...Disse er helt nye og kommer fra favorittbutikken Home & Cottage. Fine priser hadde de også...noe jeg synes er helt greit i januar...:) De søte små keramikk krusene er også derfra, til kun 19 kr pr stk.....Hurra for slike priser!!





Det kommer garantert flere bilde innslag fra denne nye kroken i fremtiden....et nytt kreativt sted har nå oppstått....igjen....:)))))

Moro at flere følgere har funnet veien hit og jeg må bare si at interessen fra dere der ute i den store verden er helt rørende. At dere tar dere tid til å legge igjen en koselig tilbakemelding og sender en mail setter jeg STOR pris på :) Siden bloggen føles av mange i det store utland(spesielt USA) burde jeg nok skrivd på engelsk....men så var det de engelskkunnskapene mine da.... Dessverre er de ikke så gode som jeg skulle ønske og ville brukt enorm lang tid på å funnet ut hvordan jeg skulle formulert meg her inne. Noe bra oversettelse program har jeg ennå ikke lyktes å finne...har noen tips om et bra program mottas det med TAKK :)

                                    God FEBRUARSTART alle sammen !!

               KLEMMER FRA VIBEKE

16 kommentarer:

  1. https://translate.google.de/
    vibeke elsker, jeg vil ta google Translator !!!
    Jeg beundrer bloggen din igjen og deres mangfoldig kreativitet !!! Jeg har alltid praktisere, men jeg vil aldri bli like god som de hinbekommen !!! elsker hilsener fra angie fra Tyskland

    SvarSlett
  2. Jag använder google translate. det är enkelt och lätt att använda. Du skriver texten och sen trycker du på översätt så har du allt där.Lycka till.
    Den blev fin din kommod. ljusgrå är vackrare än vitt tycker jag också.Här blir det oftare så. Har även hittat en grågrön färg som är så vacker.Jag använder Jotuns färger.
    Vasen ser ut att vara perfekt för alla sorters blommor. vaser får man aldrig för mycket av. Jag njuter av dina bilder det behövs glädjeämnen nu i den gråa tiden
    Ha en fin vecka
    Kram Meta

    SvarSlett
  3. Lovely tulips and photos! Your dresser looks good too!

    SvarSlett
  4. I love the beautifull photo's you made. Nice color of the tulips.

    SvarSlett
  5. Vibeke, I have not found a good translation method either. Sometimes it is hard to understand from both ends, I'm sure, but with the words and the beautiful photos it can be easily understood..Happy Sunday..Judy

    SvarSlett
  6. Vakkert, vakkert! Flott den lysegrå fargen på kommoden og den ble jo kjempefin på kjøkkenet ditt...morsomt med forandringer!

    Ha en ny fin uke, Vibeke!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  7. I love the grey! How soft and subtle! I am slowly transitioning to more whites in my house. I love it! The Google translation works well for me. Beauty speaks all languages! <3

    SvarSlett
  8. Lindas imagens, e as flores belíssimas. Seu blog e lindo e inspirador.
    Tenha uma ótima semana.

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder fra nydelig jente!!!
    Ha en fin tirsdag Vibeke :)
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  10. Such pretty, spring time images!!

    SvarSlett
  11. I love your beautiful vase and spring flowers, Vibeke!

    SvarSlett
  12. Your post are an inspiration that brings sunshine and hope into my life. Thanks you for sharing

    SvarSlett
  13. Found you through pinterest, what a beautiful blog you have lots of scroll pleasure for me!
    groetjes van Marijke, The Hague, The Netherlands

    SvarSlett