lørdag 28. februar 2015

Velkommen MARS!



 Elsker lørdager man kan bruke til hva man vil :) Og jeg koser meg med å pusle hjemme etter en hektisk uke.... da kjennes det ekstra godt å roe det helt ned.. Med fyr på peisen og aktiviteter ved kjøkkenbordet...(bilder er tatt før jeg setter i gang med mitt rot....da er det papirklipp...overalt nemlig )

 Den rustikke lysestaken er fra Affari og ble aldri solgt i min lille butikk...Så da ble den min da :)I dag har jeg laget meg en vårlig dekorasjon i den store hvite keramikk krukken. En kvistekrans er blitt lagt ned rundt disse herlige løkplantene for å skape et mer rustikk preg over det hele.











 Det har virkelig vist seg å være en spennende ommøblering når den gamle kjøpmannshylla kom inn på kjøkkenet. Det innbyr virkelig til kreativitet og glede dette stedet:)


 Gamle tekstiler er en kjær ting jeg samler på...og fikk et spørsmål om ikke de var til salgs...men nei dette er både arvegods og andre kjære ting jeg er veldig glad i :)

 Gamle emaljekanner....kan man få nok av de da....? Ikke meg hvertfall,ho,ho..:)
 De herlige terrakotta pottene er fra Kremmerhuset og jeg har bare lagt min elsk på de...Jeg ønsker meg maaange som forhåpentligvis skal få pryde i mitt lille orangeri til sommeren...
 man kan jo bruke de på forskjellige måter også....her som oppbevaring av lys!
                           Så er det bare å ønske en herlig MARS hjertelig velkommen dere....gleder
meg til å dele den med alle mine gode følgere der ute !
                                              KLEM VIBEKE
 

15 kommentarer:

  1. Du har då verkligen släppt in våren till dig Så ljust och fint det är. Jag njuter av dina bilder.
    Ha en fin lördag
    kram Meta

    SvarSlett
  2. So gorgeous. Swooning over your beautiful pictures.
    Kris

    SvarSlett
  3. I am happy to have March arrive, too...beautiful, Vibeke!

    SvarSlett
  4. Your pictures are always so beautiful. I love them!!
    A big hug
    Sabine

    SvarSlett
  5. oh ich liebe diese BILDER,,
    so schön schaut es aus nach FRÜHLING
    wünsche noch einen feinen ABEND
    liebe GRÜßE aus TIROL
    bis bald die BIRGIT

    SvarSlett
  6. Happy March to you, Vebeke. You put everything together so beautifully..Judy

    SvarSlett
  7. Å så lyse vakre bilder! Ha en fin mars👏

    SvarSlett
  8. Så vårlig og fint Vibeke,
    Likar så godt den kvite kappa i kjøkkenvinduet ditt.
    God kreativ mars til deg !

    SvarSlett
  9. Så vårlig og fint Vibeke,
    Likar så godt den kvite kappa i kjøkkenvinduet ditt.
    God kreativ mars til deg !

    SvarSlett
  10. En herlig mnd. står helt ubrukt, så deilig, og den første vårmnd. er det jo også!!!!

    Fine bilder som alltid her hos deg!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  11. Nostalgiskt vakkert på en måte som bare du får det til. Lekre bilder fra badet under her også!

    Ha en fin søndagskveld og en ny fin uke!

    Klem fra Jorunn

    SvarSlett