mandag 16. februar 2015

Jeg er vel heldig !

 Jeg er bare så fantastisk heldig som har verden beste svigermor...på alle måter faktisk:)
Hun elsker å strikke og det benytter jeg meg av som ikke kan strikke selv....Så når Livs Lyst kom ut med den flott inspirerende Kofteboka måtte jeg selvfølgelig bestille en av de vakre koftene inni der:)
Liv var jeg så heldig å få besøk av i min butikk når boka var under produksjon og det ble virkelig noen vakre bilder derfra. Veldig gøy å få bidra til dette :)
Svigermor tok oppdraget og det ble ikke bare kofte...men lue og votter også ! Ja jeg er bare super heldig og ALT er bare VAKKERT blitt:)  
Dette er Vemekofta og votter og lue har hun komponert selv med fargene fra Vemekofta jeg er så glad i :)

 Det er virkelig noen fantastiske farger og i skrivende stund denne morgenstund...sitter jeg faktisk i den gode passelige varme kofta :)

 Så det blir ikke første gang dere får se dette kunstverket , dette vil nok dukke opp i et eller annet bilde i fremtiden også :) Gamle plansjer og gamle flasker....der har dere meg, og et absolutt must i mitt interiør !

 Jeg har gjennom tiden samlet på mange gamle rammer og satt inn gamle trykk i dem....det blir ganske fint synes jeg og har i den siste tiden produsert mange....

Takk for alle fantastiske gode tilbakemeldinger fra dere, så gode dere alle er !     KLEM VIBEKE

11 kommentarer:

  1. What a lovely gift! So very pretty! I love the posters, too!

    SvarSlett
  2. Amo i guanti, la cuffia e la giacca. Splendidi colori Complimenti a tua suocera. Brava Brava.
    Buona settimana
    Laura

    SvarSlett
  3. Så flott en gave :-) Ønsker deg en nydelig fin dag :-)

    SvarSlett
  4. So lovely! What a perfect gift!

    SvarSlett
  5. Ja, du er jammen heldig! Koften er nydelig, både i mønster og farger. Og så flott at svigermor har laget votter og lue også.
    Nydelige plansjer og flasker også.

    SvarSlett
  6. Ååå så flott den var!Nydelige farger og helt deg Vibeke - en slik svigermor var jammen noe å ha !!!! Jakken er både fin og blir nok kjær av nettopp den grunn!!!
    Nydelig håndarbeid også!
    TOveklem .)

    SvarSlett
  7. The gloves are wonderful!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    SvarSlett
  8. Wonderful knits... I have knits over at my blog in last post now I am doing pottery settings and altars and Shrines Nordic/ French

    Xx
    Dore

    SvarSlett