lørdag 7. februar 2015

Skattejakt GLEDE !

Lenge siden jeg har vært på "skattejakt" nå siden jeg egentlig har nok....(kan man egentlig det....tror ikke det jeg da..:) Men siden det var Brukt og Antikk messe her jeg bor måtte jeg jo bare ta turen innom...og selvfølgelig angrer jeg ikke :))))) Jeg har det med å "farge shoppe" altså... for her ble det både krakk og boks i grønne nyanser....Så alle sammen... velkommen til min nyeste SKATTEJAKT !
En nydelig gammel krakk ble det altså i dag :)

 Og gamle bokser....både franske og engelske...
 og det er denne hjertet mitt gjorde et ekstra hopp for i dag...Makan til farge og spesielt trykk har jeg aldri sett...


 Vakkert!!! og noe sier meg at denne kommer til å bli mye brukt i tiden fremover....:)






Vår alles kjære hundevenn Nure fylte seks år i går. Det ble gobiter dagen lang og pakke med en ny leke skulle det bli:) Vakre gutten koste seg og det fortjener han :)
Tusen takk for alle fine kommentarer for de siste innleggene:) Så mange MANGE gode der ute :)
Dessverre har jeg ennå ikke lyktes å finne noe godt oversettelse program og Google translate som enkelte foreslo synes jeg dessverre ikke gir god nok oversettelse....Vi fortetter å lete...:)

                     Riktig god helg alle sammen ! KLEM VIBEKE 

19 kommentarer:

  1. The green feels like spring! No translation needed for beauty! <3

    SvarSlett
  2. Beautiful treasures and great pictures. I really like to look into your blog. Greetings to you

    SvarSlett
  3. Åååå så vakkert, du er en kunstner med alle dine bruktfunn i nydelige farger, så vakre disse bilder blir,
    Stor inspirasjon :)
    Ønsker deg en flott helg,
    Klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. de er et geni av dekorasjon !!! Jeg stoppet pusten, da jeg så bildene !!! alt passer perfekt sammen og er vakker !!!
    en vakker helg ønsker angie fra Tyskland

    SvarSlett
  5. Beautiful vignettes, inspires spring.

    Xx
    Dore

    SvarSlett
  6. fin farge, og fint å se merker etter mange års bruk :)

    SvarSlett
  7. I love how you have introduced the touches of green and yellow into your display, giving a feeling of spring, Lovely photos.

    SvarSlett
  8. I love your photos, they are so beautiful.
    Many greetings from Germany
    Sabine

    SvarSlett
  9. Til å miste pusten av, både krakken og boksene, men så er det din store evne til å sette sammen så vakre stilleben! Herlig og inspirerende for oss andre.
    Ha en fin lørdag.
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  10. Krakken og boksene var aldeles nydelige. Særlig den største boksen din var et vakkert funn. Hadde nok havnet med hjem hos meg også... Ønsker deg en god søndag.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  11. Spring is in the air...Beautiful Pictures from your lovely home....greetz from Marjon

    SvarSlett
  12. I love your new tins, Vibeke! Happy Birthday to Nure!

    SvarSlett
  13. Herlige skatter du fant på jakten din;);)
    Så deilig med litt vårlige farger!
    Fine kvelden til deg!

    SvarSlett
  14. Det blev väldigt fint tycker jag Måste nog ta efter det där med pallen på skåpet.Det ger så fin höjd på arrangemanget.
    Du har ju en överästtnings gadget på din blogg då kan ju alla översätta den till det språk de vill ha.Det är ju bra.
    Önskar dig en fin vecka
    Kram Meta

    SvarSlett
  15. Dette er første gang jeg kommenterer på bloggen din. Jeg ble oppmerksom på den via Moseplassen, da dere var på treff med Claus Dalby. Siden det har jeg vært hos deg nesten daglig.
    Du har en fantastisk blogg og et fantastisk hjem. Akkurat den stilen jeg liker så godt. Så jeg kommer nok til å følge deg lenge.
    Krakken og boksene du anskaffet er alldeles nydelige, flott arrangert også. Du er kjempeflink!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig tibakemelding Berit :) Det er virkelig gøy når man "treffer" noen der ute og glad det inspirerer og gelder :)Klemmer Vibeke

      Slett
  16. Bingo Vibeke!!!
    Det er jo når man ikke skal ha noe,eller ikke er ute etter noe spesielt man finner noe og det ser jeg du fikk veeeldig godt til her også!!Sååå mye fint,helt deg!
    Så gøy!
    Toveklem .)

    SvarSlett
  17. Åhh vilka fina fynd! Jag bara älskar de där plåtburkarna...sååå fina! Underbara bilder som vanligt!
    Varm kram från Titti

    SvarSlett
  18. Så herlige bilder du viser, og så mye fint og gammelt du har tatt vare på. Virkelig inspirerende!

    SvarSlett