onsdag 27. mai 2015

Ren blomster GLEDE!

Ja nå er det nærmeste en eksplosjon av herlige blomster som popper opp ute blant oss ! Og SYRINER er noe av de vakreste jeg forsyner meg av nå for tiden....og sammen med pioer fra blomsterbutikken...ja da blir det nesten som en brudebukett:)))






Disse syrinene er flerfarget i svake pudderrosa og hvite toner...-Med andre ord FANTASTISK skjønne og vakre.
 I en gammel bulkete sinkbøtte får de stå og skinne:)














Så var dette mitt første "syrininnlegg " i år ....for jeg kan love dere at det vil komme mange, mange flere:))))

Tusen takk for alle fantastiske tilbakemeldinger her inne,på facebook,mail og Instagram :) Ja jeg må bare le av meg selv som vegret meg med å komme på Instagram og trodde det ville bli så mye stress....Ingen stress men bare GØY har det vist seg å bli og fem måneder etter jeg åpnet en instagram konto har nå 8.350 følgere funnet Vibeke Design....det er ganske så utrolig og selvfølgelig veldig moro :) MEN bloggen vil bestå og her inne koser jeg meg MAKS og er så glad for hvert besøk jeg får av dere :)


                                   STOR VARM KLEM VIBEKE

                                    

8 kommentarer:

  1. Ååå, så nydelig.. Her har det vært så kaldt at vi er nesten bare på hvitveis stadiet enda..

    SvarSlett
  2. Ohh vad härligt blommar syrenen redan hos dig. Har en lika dan men den är det långt till blomning på Inatt varnas för nattfrost så det är bara att bära in igen Jag är lite trött på det nu.Du är välkommen in till mig.
    Ha en fin och bra torsdag
    Kram Meta

    SvarSlett
  3. What beautiful flowers. You always create such lovely floral arrangements.

    SvarSlett
  4. What beautiful flowers. You always create such lovely floral arrangements.

    SvarSlett
  5. Nyyyydelig!! Jeg savner syrinene mine, vi måtte beskjære alle trær tidligere i våres. Kjempeflott bukett du har laget, Vibeke!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  6. Oj oj så vackert! Vilken talang. Må så gott Mari

    SvarSlett