tirsdag 7. juli 2015

Ferietid og framgang...


Så skulle den etterlengtede ferietid også komme til meg :) Tre herlige uker som skal brukes til avslapning, bygging av vårt herlige orangeri og reise...skal si det skal bli deilig. I kveld har jeg plukket en sommerbukett i gult og gjort det sommerfint på kjøkkenet :)
Floraboka mi inspirer meg med sine nydelige illustrasjoner av sommerens markblomster.








Elsker mine gamle fjøler
fra Frankrike, de
kommer fra Gammel kjærlighet.
Snart skal jeg på
tur til Danmark
og der håper jeg på å
 finne flere...




En sommerbukett gjør seg jammen i en gammel terrin også:)
 Det vakre skinnet er fra gammel norsk spælsau og er fra Bente Løvalls sauer i Nevlunghavn. Virkelig vakkert og heldige meg er nylig blitt eier av et slikt.
Snart er alt gjort klart til at vinduene skal settes inn i orangeriet. Hele fronten og begge side veggene skal få vakre vinduer. Jeg kan nesten ikke vente til de skal settes på plass:) Men først skal taket på plass...noe som skjer til helgen....Spennende prosjekt dette her :)

                                                  KLEM VIBEKE

9 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. So pretty! I love how you use the same colours or complementary colours. It makes such a nice impact!

    I do have a personal question. How do you store your pretties? I have mine by season, but I see how using the colours makes more sense for show. I just can't figure out how to do it! LOL Suggestions??

    <3

    SvarSlett
  3. Så fantastisk fine bilder som gav deilig sommerstemning.

    SvarSlett
  4. Love, love your beautiful bouquet. You are so very talented, and you work is amazing. Jo

    SvarSlett
  5. Så somrigt och fint, terrinen är ljuvlig...
    Ja det är en sann fröjd att kika in till och all din inspiration du delar med dig av!
    Kram,
    Titti

    SvarSlett
  6. Ljuvliga bilder! Önskar dig en härlig semester! Det ska bli kul att följa ert bygge av orangeriet!
    Kram
    Jenny

    SvarSlett
  7. God ferie til dig og dine. Håber dere får en god tur her til Danmark. Kender et sted i Jylland ved Bredsten der ville være lige noget for dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  8. I LOVE those colors together...beautiful, Vibeke!

    SvarSlett
  9. Lovely photos! What is the name of that book?

    SvarSlett