lørdag 15. februar 2014

Det er VÅR på badet !

Nå var jeg bare klar for å male noe eller rett og slett forandre på noe i hjemmet ..Og badet ble rommet som skulle få en liten "make over" med en VÅRLIG TOUCH I GRØNT!
Et skap jeg har hatt en stund nå fikk en omgang med lysgrågrønn maling. Fargekoden får dere lengere nede i innlegget:)
Og når man først er igang...ja da kommer inspirasjonen med...Håndkler og såper i grønnnyanse måtte få plass her nå. Alt fra Home &Cottage.

Badet er ikke stort,men det er ganske utrolig hva man kan få plass til på et slikt lite bad.

Små rustikke potter også fra favoritt butikken min Home & Cottage. Herlige såper med deilige dufter på et "nytt"bad gjør susen.


Fargen på skapet forandrer seg etter lyset...her med belysningen på. Må si jeg ble heltfrelst i den nye grønnfagen...".Er det ikke noe mere jeg kan male da!? Går jeg bare å tenker nå...hi,hi
Nytt forheng på vasken er også kommet opp i nydelige grønntone fra TILDA.

Slik gikk jeg fram med to strøk med S3005-G80Y, så gikk jeg over med grovt pussepapir for å få den slitte "looken".
Da skrapes den hvite underflaten og samt litt treverk fram.
                 Ganske så kult :)))







Helt til slutt har vi feiret husets lille prins som er blitt hele fem år ! Pakker ,krone og gotteri skal da en bursdaggutt ha .....:)
Først litt godis.....også pakke!
Nesa gikk helt i spinn med så mange gode lukter.......
Så var pakka oppe og Elgen "Roar"...(som yngste dattera døpte den) fikk skikkelig svingst seg....ho,ho
Åhh! det var stas med pakker og godsaker....ALT for den fantastisk gode hundevennen vår :)
Ønsker dere alle fortsatt fine februardager !
                KLEMMER FRA VIBEKE

11 kommentarer:

  1. Hipp hurra for Nure! Han er kjempesøt, så fin leke han fikk!
    Elles så var det nydelige bilder fra badet ditt, veldig fine farger du bruker der!

    Fortsatt god helg, Vibeke!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. Du grønne, for et vakkert bad!
    Og bursdagsgutten ser ut som litt av en sjarmør :-)
    gratulerer til han!!
    Fortsatt god helg, klem fra Trude C.

    SvarSlett
  3. Hiiiiiiver etter pusten her jeg Vibeke - dette var bare så lekkert og koslig og sjarmerende og sjelfyllt!Nydelig bad,så fine farger sammen!!!!!! :)))
    Og av en eller annen grunn er jeg ganske så sikker på at de fine såpene i grønntoner lukter herlig friskt og godt!Nesten så jeg kjenner det :)
    Og så skjønne Nure da...til å spise opp!Grattis til godgutten!!!
    TOveklem:)

    SvarSlett
  4. Vakkert! Koseleg interiør på badet og fint med litt vårgrøn farge :-) Det gjer seg med litt forandring innimellom! God helg!
    Mvh Monica

    SvarSlett
  5. Ååååå først MÅ jeg gratulere verdens skjønneste Nure ❤❤❤
    Det bildet av han med elgen;))) Roar får jammen kjørt seg ja;))) hi hi herlige bilder!
    Og så badet da.... Sukk og dåne...
    Ååååå det var beautiful altså... Lekkert som alt hos deg.
    Nå er det leggetid her;)
    Nattklem til min venn i Porsgrunn ❤
    Ps. Jeg fikser sånt ark neste uke;)))

    SvarSlett
  6. So lovely, you inspire me for my own bathroom :) Have a nice sunday, kram Lupineke

    SvarSlett
  7. For et utrolig herlig baderom, Vibeke! Nydelig skap, sjarmerende bord og fantastiske detaljer. Så nydelig! Liker, liker, liker! Og du tar jo de vakreste bilder. Håper du snart lager en bok ;-) Den skulle jeg gjerne hatt - og den hadde ikke stått og støvet ned i bokhylla! Det er i hvertfall sikkert ;-)

    Ønsker deg en super søndag! Nå er det OL og herrestafetten som gjelder ;-)

    SvarSlett
  8. Sukk og stønn for et koselig bad!!!

    Gratulerer med skjønne Nures fødselsdag:)

    Klem

    SvarSlett
  9. Haloo pak^^

    Kami dari SENTANAPOKER ingin menawarkan pak^^

    Untuk saat ini kami menerima Deposit Melalui Pulsa ya pak.

    *untuk minimal deposit 10ribu
    *untuk minimal Withdraw 25ribu

    *untuk deposit pulsa kami menerima provider
    -XL
    -Telkomsel


    untuk bonus yang kami miliki kami memiliki
    *bonus cashback 0,5%
    *bunus refferal 20%
    *bonus gebiar bulanan (N-max,samsung Note 10+,Iphone xr 64G,camera go pro 7hero,Apple airpods 2 ,dan freechips)

    Daftar Langsung Di:

    SENTANAPOKER

    Kontak Kami;

    WA : +855 9647 76509
    Line : SentanaPoker
    Wechat : SentanaPokerLivechat Sentanapoker

    Proses deposit dan withdraw tercepat bisa anda rasakan jika bermain di Sentanapoker. So… ? tunggu apa lagi ? Mari bergabung dengan kami. Pelayanan CS yang ramah dan Proffesional dan pastinya sangat aman juga bisa anda dapatkan di Sentanapoker.

    SvarSlett