torsdag 13. februar 2014

Ny reportasje med vårlig inspirasjon !

 Så er jeg ute med en ny reportasje i Magasinet . Denne gangen tar jeg leserne med på en tur til Interiørmessen på Lillestrøm,hvor dere følgere har "vært med før" så for å gi dere litt ekstra har jeg i dag tatt med noen flere bilder fra Interiørmessa som jeg ikke har vist tidligere. Dette kommer litt lengere ned i innlegget. Ellers forteller jeg litt om hva som inspirerer meg i denne tiden og det er jo våren og dens herlige farger, som man på en enkel måte kan bringe inn i interiøret....

Hele fire sider har de utvidet til VIBEKE DESIGN nå fremover! Fantastisk morro å se bildene sine på trykk må jeg jo bare si:)







Her er en ekstra utvidet titt fra denne inspirerende dag.....:)


Green Gate med herlige vårlige pasteller....man blir bare glad av slike miljøer som dette :)

Fantastiske farger !
Maileg verden !



Helgen ligger bare her å lusker......og jada masse VELKOMMEN skal den være ! Har på følelsen at vi ses i morgen også... det er jo tross alt valentinsdag :))))
                               KLEM VIBEKE

4 kommentarer:

  1. Å så deilige farger å se i øs pøs regn og blåst!
    Hjertelig tillykke med 4 sider reportasje!!! Ååååå det er deg SÅ vel fortjent ❤❤❤.
    Nyt valentinsdagen i morgen;))))
    Det gledes ❤❤❤

    Valentinsklem på forskudd ❤ ;)

    SvarSlett
  2. Så gøy med så fin reportasje, 4 sider, det fortjener du!
    Herlige bilder!
    Ha en flott helg, klem fra Signe.

    SvarSlett
  3. Terrific work! That is the kind of information that should
    be shared across the net. Disgrace on Google for now not positioning this put up upper!
    Come on over and visit my web site . Thank you =)

    Here is my site :: clash of clans cheats - anwar-sc.dyndns.org -

    SvarSlett